Egy középiskolás lány története, akit kinézete miatt zaklattak - KÉrdekesség

2019. aug. 31.

Egy középiskolás lány története, akit kinézete miatt zaklattak

Egyes rajongók túlidealizálják Dél-Koreát, úgy gondolják, ott mindenki szép, kedves és megértő, senki nem bánt senkit, mindenki egy szent lélek és mindenki szívesen várja őket ki. Nos, ez nem igaz. Dél-Korea ugyanolyan hely, mint Magyarország is. Ott is van bűnözés, ott is van erőszak és ott is előfordul az iskolai zaklatás, sőt! Sokkal durvábban is, mint itt bármikor is, gyakran fordulnak a bántalmazók testi erőszakhoz, a lelki terror mellett, ami miatt a bántalmazottak gyakran lesznek inkább öngyilkosak. Szerencsére ebben a történetben nem történt fizikai erőszak.
A lenti történetet maga az áldozat hozta nyilvánosságra, tanácsot szeretett volna kérni az interneten keresztül.

"Első éves középiskolás hallgató vagyok. A legutóbbi szünidőben úgy döntöttem, megműttetem a szemem, dupla szemhéjat fogok csináltatni. 
Amikor ismét elkezdődött az iskola, a szemem még mindig duzzadt volt a műtét miatt, és a felsőbb éves lányok szörnyű szavakkal kezdtek el illetni engem. A fiúk se voltak jobbak... Műanyag szörnynek hívtak. Azt mondtam magamnak, hogy ez rendben van, hogy idővel abba marad a zaklatás, de mégse így történt. Sokkal rosszabb lett. Mit kellene tennem?'
"Itt egy kép rólam, amikor kicsit véraláfutásos és még duzzadt volt a szemem. Most az összes duzzanat eltűnt. Szerintem a szemem kicsit ferde, arra gondoltam, újra orvoshoz megyek, hogy kijavítsák, de nem akarok szembenézni azokkal a dolgokkal, mint legutóbb."

A netizenek többsége pozitív, támogató üzeneteket hagytak hátra:
  • "Igazán csinosnak kell lenned."
  • "Plasztik szörnynek hívtak, mert dupla szemhéj műtéted volt? Fogadni mernék, hogy azok közül a lányok között, akik zaklatnak szintén volt dupla szemhéj műtétes. Csak üresfejű p*csák."
  • "Azt hiszem igazán csinos vagy. Van valami baj a plasztikai műtétekkel? KeKeKeKe Egy olyan társadalomban, ahol a kinézet a legfontosabb... Micsoda baromság!"
  • "Igaz, ez csak egy fotó a szemedről, de szerintem nagyon szép vagy. Csak kezdj el randizni egy népszerű felsőbb éves fiúval és javulni fog a helyzet."
  • "A tény, hogy ezek a lányok zaklatnak téged, azt mondja, hogy sokkal szebb vagy náluk, és ez zavarja őket. Mivel most a srácok rád fognak összpontosítani. Nem hazudok... Igazán csinos vagy."
  • "Őszintén szólva...  Kib*szott csinos vagy!"
  • "Olyan csinos. Meg tudod mondani, ki volt a sebész?"
A pozitív válaszok elolvasása után frissítette bejegyzését, hogy háláját fejezze ki a kommentelők felé. Valamint elmondta, mi történt vele azóta, hogy lett néhány új barátja, viszont a zaklatók találtak egy újabb okot, ami miatt piszkálni tudják. 

A "Who Are You School 2015" című dorama egyik zaklatási jelenete
"Istenem, srácok, mik ezek a válaszok? ㅠㅠ Annyira sokkoltak a pozitív válaszok! ㅜㅜㅜ Köszönöm szépen! Ezt a bejegyzést csak arra használtam, hogy kiadjam magamból a felgyülemlett stresszt, így nem vártam semmit. ㅠㅠㅠ Köszönöm, nagyon boldog vagyok mindenki miatt.  Azok a lányok, akik folytatják zaklatást, mindig csoportosan járnak, nagyon ijesztőek és erősek.
Egy ideig egyedül voltam, de a napokban találkoztam néhány jó baráttal. Most csak én és két fiú barátom vagyunk. De most mindenki azért sérteget, mert két sráccal lógok. Az iskolánkban mindenki tudja, hogy kettős szemhéjműtétem volt, és most több lőszerük van...
Köszönöm a támogatást. Tényleg nem számítottam ilyesmire... Azért írtam ezt a posztot, mert nagyon nehéz volt, de köszönöm! ㅜㅜ"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése