A Disney dalok koreai változatai - KÉrdekesség

2019. aug. 2.

A Disney dalok koreai változatai

Mint lelkes Disney rajongó izgatottan vártam az új Oroszlánkirály filmet. Előre lefoglaltam magamnak a jegyet, zsepit is készítettem be magamnak Mufasa miatt, izgatottan ültem a székemben, a popcornomat szorongatva, majd jött a pofon. A szinkronok miatt teljesen kiakadtam, nem illettek a karakterekhez, viszont a nagy szenvedések közepette eszembe jutott az ötlet: "Más nyelveken milyen lehet?".
01.: Jégvarázs (Koreai cím: Téli királyság) - Legyen hó
Előadó: Park HyeNa Koreai cím: Let It Go


02.: Oroszlánkirály - Az élet az úr
Előadó: Lee HyunJi Koreai cím: A végtelen út


03.: A szépség és a szörnyeteg - Hol volt, hol nem volt
Előadók: Yoon BukHee

04.: A kis hableány - Vár rám a Föld
Előadó: Son YoungJin Koreai cím: A világod része

05.: Aranyhaj és a nagy gubanc (Koreai cím: Rapunzel) - Végre látom már
Előadó: Park SaeByul (Aranyhaj), We Hoon (Flynn) Koreai cím: Látom a fényt


06.: Az oroszlánkirály - Hakuna Matata
Előadók: Seo JaeKyeong (Kölyök Simba), Kim KyeongJu (Felnőtt Simba), Kim SeongKi (TIimon), Song YongTae (Pumba) Koreai cím: Hakuna Matata


07.: Jégvarázs - Trollok dala
Előadók: Jung YeongJoo (Bulda), Park JiYoon (Anna), Jang MinHyeok (Kristoff), Lee Jangwon (Olaf) Koreai cím: Hiányosságok


08.: Hamupipőke - Abrakadabra
Előadó: Yoon BokHee Koreai cím: Bibbidi Bobbidi Boo


09.: Coco - Un Poco Loco
Előadók: Moon SeoYoon (Miguel), Jung DongHwa (Hector) Koreai cím: Un Poco Loco


10.: Tarzan - Két vágy
Előadó: Yoon DoHyun Koreai cím: Két világ


11.: Moana/Vaina - Ahogy csillan a távoli fény
Előadó: SoHyang Koreai cím: Egy nap elmegyek


Bonus:
A Emoji-játék győzteseinek kedvence:
01.: Mulan - Tükörkép
Előadó: Lee So Jung, Koreai cím: "Az én gondolkodásom"

02.: Herkules - Ez nem lehet szerelem
Előadók:  Lee YoonSun, Jin JinJa, Yi MiRa, Jeon SooKyung, Jung YooHee
Choi Jung Won Koreai cím: Nem mondhatom, hogy szeretlek


03.: Pocahontas - Ezer színnel száll a szél
Előadó: Shin DongHui Koreai cím: A szél színei


04.: A Notre Dame-i toronyőr - Ima
Előadó: Moon HuiGyeong Koreai cím: Uram, mentsd meg az elhagyatottokat


05.: Oroszlánkirály 2 - Ő benned él
Előadok: ??? Koreai cím: Veled vagyok


06.: Jégvarázs - Mától mindörökké
Előadók: Park JiYoon, Park HyeNa Koreai cím: Újjászületés (??? Nem vagyok benne biztos)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése