Dél-Korea egy kutya szemével ~ A legnépszerűbb insta sztárok - KÉrdekesség

2019. aug. 30.

Dél-Korea egy kutya szemével ~ A legnépszerűbb insta sztárok

beugatásom óta eltelt már két hét, ez idő alatt nagyon sok kényeztetést kaptam a gazditól, ami miatt kénytelen vagyok a rovatot folytatni. A két lábúak sose hiszik el, hogy egy kutya élete naaaagyon nehéz, ugatjuk a postást, a leolvasókat, a futárt, ébresztjük a gazdijainkat reggel puszikkal, amibe mi négylábúak hamar elfáradunk. Ennek ellenére a gonosz gazdik más kutyusokat is megnéznek, képzeljétek el. Komolyan felháborító! Anya is mindig nézi az instagram izén más kutyák képeit, sőt, be is szívezi őket, ez tragédia. 

Viszont valamiért, nektek, kétlábúak körében nagyon népszerű ez az alkalmazás *anya megsúgta*. A dogpedián utána olvastam ennek, és itt osztják meg az emberek egymással az élményeiket, fényképeiket, de néhányan, olyan szintre emelték ezt a dolgot, hogy ők maguk vagy éppen a négylábú pajtásuk ebből él. Őszinte kutya vagyok, ezért elárulom nektek, hogy anya is csinált nekem instagramot, vagy dogstagramot, ahogy ő nevezte, de elfelejtette a hozzá tartozó emailt és jelszót, nem is értem, ezért le kellett mondanom a dogstagram sztárságról pedig igazán fotogén kutya vagyok ám. A  doglee-t olvasva rájöttem, hogy Dél-Koreában is nagyon népszerű ez a dolog, sőt, mérik a legnépszerűbb dogidolokat, szóval, most őket mutatnám be. Anya szerint én vagyok a legszebb kutya a Földön, de azért szerinte is aranyosak a kutyák a képeken, ezt lehet már megcsalásnak nevezni? Visszaugatva a dolgokra, nézzük az 5 legnépszerűbb társamat a koreai instán (azt hiszem ti így nevezitek). 

@zzangjeolmi
Ez az arany-fehér kutya sajnos eredetileg kóbor négylábú volt, de szerencsére egy kedves kétlábú befogadta őt és insta sztárt faragott belőle. Élete nehezen indult, de ma már több, mint 894 ezer ember követi a mindennapjait, elrabolva a netezők szívét. Injeolmi -így hívják a blökit- sok figyelmet kapott aranyossága miatt, és ha hiszitek, ha nem írónak csapott fel. "Hello, My name is Injeolmi" címen jelent meg az első könyve, ami annyira népszerű lett, hogy január második hetében a Kyobo ranglistáján benne volt a TOP10-ben.

Nemcsak II. Erzsébet királynő van oda a walesi corgikért, hanem a koreaiak is. Egy Baekho (nem összetévesztendő egy koreai énekessel) nevű kutyus is elrabolta az emberek szívét, aki aktív mind YouTube-n, mind pedig instagram-on. A több, mint 179 ezer követővel rendelkező kutyus imádja az emberek figyelmét, mindent megtesz egy kis simogatásért, nem mellesleg az őrületbe kergeti ős-ellenségeinket a macskákat. Ámde, annyira tele van szeretettel Baekho, hogy egy helyi szupermarket még ki is tüntette egy tiszteletbeli alkalmazott címmel (Kérdem én, itthon ilyen mikor lesz? Mi még csak be se mehetünk az áruházakba, mert ki vagyunk tiltva. Gazdi sose tud, ezért magával vinni, hiába szeretne). 

Tori, a bichon kutyus talán Dél-Korea legérdekesebb frizurájával rendelkezik, ezzel az afrikai stílussal (Bár, ha engem kérdeztek nem értem, hogy tudja a bubiját elbírni, meg egyáltalán a kozmetikát. Elpanaszkodom nektek, hogy anya jövőhét kedden engem is ismét elvisz kozmetikába, ugye mekkora tragédia?). Tori, Daegu-ban él és több, mint 350 ezer ember követi a hétköznapjait. Ha szereted a fehér kutyusokat és a bolyhos dolgokat, akkor kövesd be.

Ez az a kutyus, akit most nem szívesen mutatok be, mert anyának ez a kedvenc kutyafajtája az uszkár után, így érzem benne a konkurenciát, amikor Darly-hoz értem nagyon szemezett a képernyővel is és feszegette a kistesó lehetőségét (tudom, hogy nagymutterék ezt nem fogják engedni, ezt benézte anya, de így is szeretem). Na, de, több, mint 370 ezer követővel rendelkezik Darly, sőt, még egy videoklipben is szerepelt! Azám, őt láthatjuk a 10cm "Pet" című MV-jében, plusz több reklámban is szerepelt és saját könyve is megjelent "Run! Darly!" címmel. 

Chulsoo úgy néz ki, mint bármelyik átlagos kutya a szomszédból, akit mindenki ismer és bárki szívesen befogadna. Az igazsághoz a kétlábúak nem is állnak, olyan messze, hiszen ez a kedves, különleges kutya igazi híresség. Olyan népszerű kint, hogy saját naptárat dobott a piacra, sőt, az IKEA egyik reklámarca is lett. Ha ez nem volna elég van YouTube csatornája is, ahol a mindennapjait nyomon lehet követni, illetve van instagram-ja is, ahol több, mint 96 ezren követik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése