13 dolog, ami minden doramaban benne van - KÉrdekesség

2019. aug. 31.

13 dolog, ami minden doramaban benne van

KPopper körökben van, aki néz doramakat, s van aki nem. Szerkesztőségen belül nem igen szoktunk nézni, néha-néha ledarálunk egyet-egyet, de nem vagyunk a doramak rabjai. Gyakran hallom és egy időben én is azt gondoltam, hogy a doramak nagyon sablonosak, mind egy kaptafára készülnek, nincs bennük semmi egyedi, ám ez nem teljesen igaz. Akad egy-két olyan is, ami az én nagyon finnyás ízlésemnek is megfelel.
Most azokat a sablonokat emelném ki, amik nagyon gyakoriak a romantikus doramakban.

01.: Vegyél egy mocskosul gazdag, arrogáns férfi főszereplőt, 
akit gyerekkorában valamilyen súlyos trauma ért 

02.: Mellé pedig egy a templom egerénél is szegényebb, de aranyszívű női főszereplőt,
aki valamilyen oknál fogva vonzódni kezd az arrogáns fickóhoz

03.: Kötelező elem a valamilyen szerelmi/házassági/élethelyzeti írott vagy nem írott szerződés

04.: Bonyolult kapcsolati háló, amin lehetetlen kiigazodni
De persze egy thai BL sorozatnál, ami X kötetnyi regény után olyan széles kapcsolati hálóval rendelkezik, hogy egy fanatikus rajongó is belezavarodik. Link a képhez
05.: A gonosz anya, aki megpróbálja kitúrni a fia szerelmét, 
mert úgy gondolja, nem elég jó a szegény lány a gazdag, de beképzelt fiának

06.: A testvér vagy unokatestvér, akivel a főszereplő harcol az örökösi címért

07.: Alvás a tömegközlekedési eszközökön

08.: Lerészegedni, mert bármi bajod van, akkor sojuhoz kell nyúlnod

09.: És persze ezután a férfi főszereplő a hátán cipelve hazaviszi a női főszereplőt,
plusz pont jár annak az arrogáns férfinak, aki ezután megjegyzéseket tesz a nő súlyára

10.: A csukló megragadása, a falhoz szorítás és egyéb erőszakos tevékenységek
teljesen rendben vannak, ezek a legjobb kommunikációs eszközök

11.: Minden apróság miatt kórházban kikötni teljesen normális dolog

12.: Meglepetés csók, a női főszereplő szeme nyitva marad meglepettségében

13.: A szerethető, kedves, figyelmes, humoros, barátságos, megfelelően kommunikáló másodhegedűs férfi, akiért a fél karunkat adnánk, de valamilyen oknál fogva mindig hoppon marad, mert a szegény, ámde aranyszívű női főszereplőnek a bunkó és arrogáns pasi kell

BÓNUSZ
Amikor a kedvenc szereplőd meghal a második epizódban és emiatt dobod az egész doramat, mert MI AZ HOGY MEGHAL A KEDVENC SZEREPLŐD, AKINEK DRUKKOLTÁL?
Őszintén drukkoltam neked.

4 megjegyzés:

  1. A bónusszal teljesen egyetértek!! Úristen, hogy én mennyit sírtam emiatt a rész miatt... De rávettem magamat és végignéztem a sorozatot és ekkor jött a 13. pont :D

    VálaszTörlés