HyunKyu - KÉrdekesség

2018. szept. 23.

HyunKyu


Név: HyunKyu
Nemzetiség: Magyar
Becenevek: Rékó, Hyun
Foglalkozás: Tanuló
Születési év: 2002
Magasság: 169
Vércsoport: B
Horoszkóp: Mérleg
Kínai horoszkóp:
Csapat: #Kérdekesség
#Kérdekesség
  • Van 3 cicám (Luca, Füge, Kókusz)
  •  Jelenleg 3 nyelven tanulok (angol, olasz, portugál), de szeretném még bővíteni ezt
  •  Alapvetően vidám és pozitív személyiség vagyok viszont a szomorú zenét szeretem
  •  Érdekel a pszichológia
  •  Vegetáriánus vagyok
  •  Szeretek könyveket olvasni. Könyvekben is szeretem a szomorúakat, de szeretem még a fantasyt és a komolyabb témákat boncolgató könyveket
  •  Egyszerre vagyok éjjeli bagoly és reggeli pacsirta
  •  2016 vége óta vagyok k-popper
  •  Double Helix büszke tulajdonosa vagyok. Szeretném még bővíteni a piercingjeim listáját; ahogy tetoválást is szeretnék.
  •  Nyugodt személyiség vagyok, nagyon nehéz felidegesíteni (hogyha pedig sikerül sokszor megkaptam már, hogy olyan vagyok akkor mint egy mérges kiscica).
  • Őszinte vagyok, de nagyon keményen viszont mindig becsomagolom úgy, hogy ne bántsak meg vele senkit. Vagy legalábbis igyekszem nem megbántani senkit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése