10 inspiráló gondolat Jonghyun-tól - KÉrdekesség

2018. szept. 4.

10 inspiráló gondolat Jonghyun-tól

A K-Pop rajongók egyet értenek abban, hogy Jonghyun volt a K-Pop világ leghitelesebb személyisége, aki kiállt nagyon sok minden mellett és nem félt a gondolatait megosztani a közönséggel. Egyszer azt mondta, hogy "a más nem feltétlenül rossz", ezzel célozva, hogy támogatja a Dél-Koreában élő kisebbségeket. Sok más művészt inspirált, reményt adott, feltétel nélküli szeretet és irányt mutatott azoknak, akik felnéztek rá. Most 10 inspiráló gondolatát szeretném veletek megosztani.

1. Az élethosszig tartó tanulásról:
"Nem hiszem, hogy minden apró dologra az életünkben reagálni kéne. De, amikor valaki kritizálni kezd téged, azt meg kell értened és változtatnod kell a gondolkodási módodon. Úgy gondolom, hogy ez az élethosszig tartó tanulás alapja." 

2. A kreativitásról:
"Nincs semmi a világon, amit ne lehetne eszközként használni az alkotáshoz. Csak olyan dolgokat fejezek ki, amik már léteznek mind a zenében, mind a művészetben."
3. Egymás megértéséről:
"Sose mondd senkinek, hogy "Nem te vagy az egyetlen, aki szenved!", "Mindenki olyan, mint te!" vagy, "Ha elég bátorságod van meghalni, akkor élhetsz!". A fizikai és lelki hegek különbözőek. Remélem, mindenki elgondolkodott egy pillanatra azon, hogy a hegek akkor is léteznek, amikor nem látod őket." 

4. A felnövésről:
"Az élet egy sor találkozás és búcsú. Úgy vélem, hogy folyamatosan felnövünk. Most ez nagyon szomorú, de újra találkozunk. Remélem, hogy hamarosan eljön az a nap, amikor újra üdvözöljük egymást."

5. A szeretet köszönetéről:
"Mindig hálás voltam azoknak, akik szerettek engem. Még akkor is, amikor nem kerestek, mint korábban. Mindenem megvan tőletek. Csak azt teszem, amit értük tudok tenni. Hálás vagyok, hogyha rám néztek. Még akkor is, hogyha más dolgokat akarunk és nem látjuk szemtől szembe egymást, akkor is, hogyha a színpadon fogok állni, mindig hálás leszek azoknak, akik egyszer ott voltak velem együtt. Nem fontos, hogy hol vagyunk most, de egyszer egymás szemébe néztünk."
6. A végzetről:
"Nagyon jó dolog valakivel megosztani a színeket és az illatokat. Még akkor is, ha alaposan elmagyarázod azoknak, akiknek nincs ebben tapasztalatuk, mégse érthetik meg teljesen. Ezt a klassz dolgot osztjuk meg egymással. Te és Én. Szóval, azt mondom, hogy a sors nincs messze. Szándékunk van. Csak ezt akartam mondani. Te és Én, a sorsunk összefonódott."

7. Az idő élvezetéről:
"Telik az idő. Lassabban, ha nehéz időszakon mész keresztül. Viszont, ha megpróbálod élvezni az időt, akkor minden rendben lesz."

8. A szomorúságról:
"Egyszer kiálts jó hangosan! Nézz a tükörbe és rázd le. Ezelőtt sírtam már így, s másoknak is lesznek ilyen időszakai. Fel a fejjel, hisz nem vagy egyedül!"
9. A hangodról:
"Mindig legyen véleményed és hited!"

10. A profizmusról:
"Nincs olyan, hogy rövid út a befejezésig. Mindössze keményen kell dolgozni, minél keményebben!"

2 megjegyzés:

  1. "Ha elég bátorságod van meghalni, akkor élhetsz!" ha ezt így gondolta akkor nem értem miért lett öngyilkos? Ezt csak azért kérdezem mert én csak párhónapja tudtam meg hogy ő létezett és ez az iszonyatosan szomorú dolog történt. Azt meg nagyon bánom hogy nem ismertem meg előbb. de most a lényeg az hogy mivel hogy csak mostanában tudtam meg ezeket ezért nem értem, és hátha valaki tud egy kicsit segíteni abban hogy még jobban megértsem őt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokáig vívódott magával hogy érdemes e ezt tovább csinálni. Nem maga miatt hanem miattunk és a tagok miatt.
      Egyébként nem lehet tudni hogy ezt mikor mondhatta,mert már egy pár éve súlyos depresszióban szenvedett.

      Törlés