Piggy - KÉrdekesség

2018. aug. 5.

Piggy


Piggy
Írói álnév: piggy
Nemzetiség: magyar
Becenevek: Berni, Betti esetleg Piggy
Foglalkozás: tanuló
Születési év: 2002 (09.11.)
Magasság: 159,5 cm
Vércsoport: 0
Horoszkóp: szűz
Kínai horoszkóp:
Csapat: #KÉrdekesség

Érdekességek:
  • Kétezer-tizenhat márciusában szerettem meg a korai műfajt, de végül kétezer-tizenhat augusztus hetedike óta hívom magam hivatalosan is kpop fannak.
  • Az ultimate biasom MONSTA X Jooheon, de mi tagadás BTOB vezérvokálja, Changsub és az angyali hangú szólista Jeong Sewoon, másodpercenként dobogtatják meg a szívemet, ezzel veszélyeztetve Jooheon eddigi bombabiztos helyét.
  • Kedvenc színeim a pasztell színek. Ha konkrétot kellene mondanom, akkor talán a pasztell rózsaszín, kék és lila.
  • Melankolikus számok rabja vagyok.
  • Túlontúl soft stan vagyok.
  • Előszerettel nézek sorozatokat éjjel és nappal egyaránt.
  • Nyitott vagyok, így könnyen el lehet velem beszélgetni bármiről.
  • Sokáig informatikus irány felé akartam menni, de jelenleg jobban érdekel a gyógypedagógia és a fizikoterápia.
  • Első kpop számom a BTS - War of Hormone volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése