Kérdezz-felelek a szerkesztőkkel! ver. 2018 - KÉrdekesség

2018. aug. 23.

Kérdezz-felelek a szerkesztőkkel! ver. 2018

Igazából nem tudom, milyen bevezetőt kellene ehhez írnom, így ezt a részt most ki is hagynám. Lássuk a mini-interjúnkat:

Ti szerkesztők mennyire vagytok jó kapcsolatban egymással? Találkoztatok már, vagy csak a neten tartjátok a kapcsolatot?
~~~: Szerintem... Egész jóban vagyunk, egész jól el szoktunk beszélgetni a csoportos chatben, bátran merünk kérdezni egymástól, ilyesmi. Még nem találkoztunk, de személy szerint nagyon örülnék egy találkának. :D
Rebeka: Vélemény szerint jó kapcsolatot ápolunk. Inkább munkaügyi kapcsolatnak nevezném, de nincs semmi feszültség. Eddig még csak interneten keresztül beszéltünk egymással.
Minhyun: Szerintem jó kapcsolatot ápolunk egymással és bármilyen témában eltudunk beszélgetni egymással. Sajnos, egyenlőre még csak neten tartjuk a kapcsolatot a nagy távolság miatt, mindenki máshol lakik az országon belül.
Piggy: Mint a legfiatalabb egyben a legfrissebb szerkesztő sokszor kapok értékes tanácsokat, amit hálásan köszönök nekik. Mivel nemrég lettem szerkesztő, nem tudtam mélyebb kapcsolatot kialakítani a többiekkel. Még nem volt lehetőségem találkozni velük.

Kikkel kezdődött számotokra a kpop korszakotok? 
~~~: Super Junioe és SHINee. Az első "MV"-m egy Super Junior FMV volt és alatta a SHINee RingDingDongja ment, egy ideig totál abban a hitben éltem, hogy a RingDingDong a SuJu egyik zenéje.  :D
Rebeka: Nekem a mostani HIGHLIGHT-al,tehát a régi BEAST-el.
Minhyun: Az első kpop dal, amit hallottam a NU’EST „Face” című dala volt, de a SHINee „Lucifer” dalával kezdődött igazán a kpop korszakom.
Piggy: Mindenki nagy meglepetésére a BTS-szel, azon belül a War of Hormone számukkal. De ami igazán behúzott magával, az a MONSTA X – Stuck volt.

Voltatok valamelyik hazánkba látogató banda koncertjén?
~~~: Nem, de nem is tervezek.
Rebeka: Igen, 2014-ben a Teen Top koncertjén, és 2017-ben az FT Island-en.
Minhyun: Még nem voltam, elég messze lakok Budapesttől, de ha úgy hozná a sors szívesen elmennék egy koncertre.
Piggy: A távolság és a pénz nagyúr, szóval sajnálatos módon nem, azóta is keresgélem összetört szívem darabjait.


Mit gondoltok, melyik év volt számotokra a legeredményesebb a blogolás/oldalvezetés tekintetében?
~~~: Mindenféleképpen az idei év. Rengeteget fejlődtünk ebben a nyolc hónapban, sorra döntjük meg az egyéni rekordjainkat, több nagyobb szabású tervvel is előálltunk, amik csak a megfelelő pillanatra és persze az esélyre várnak.
Rebeka: Háát...én még csak egy kicsivel több, mint egy éve vagyok itt,társszerzőként , így a 2017-18-as év.
Minhyun: Két éve vagyok a blognál cikkíró, de az idei évet mondanám a legeredményesebbnek. Idén vagyunk eddig a legaktívabbak, sok profil született és több új témával is foglalkoztunk.

Lány, vagy fiú bandásabbak vagytok inkább? 
~~~: Inkább fiú. De ugyanúgy hallgatok lánybandákat is, nagyon szeretem az aranyos koncepciójú lánybandákat, illetve a nőies, erős személyiségű előadókat. Lásd: Gain.
Rebeka: Is-is. Attól függ milyen kedvem van.
Minhyun: Fiú bandásabb vagyok, nagyon kevés lánycsapatot hallgatok.
Piggy: Abszolút, hogy fiúbandás vagyok. Próbáltam megszeretni lánybandákat, de nem sikerült.

Ha választhatnátok, milyen szerepet töltenétek be egy bandában? 
~~~: Bunkó módon azt mondom, hogy visual. Általában a visualok azok a személyek, akiket elsősorban a csini pofijuk miatt tartanak, nem épp a tehetségük miatt. Ezzel azt akarom mondani, hogy nincs különösebb tehetségem.
Rebeka: Maknae, main rap.
Minhyun: Rapperként szívesen kipróbálnám magam.
Piggy: Talán Sub-vocal. Nem igazán tudok rá válaszolni, mivel egyik dologban sem vagyok jó igazán. Sad story.


Melyik banda managerei lennétek szívesen? 
~~~: Huu... Hát, nem is tudom. Ilyesmin még sose gondolkodtam el, de ha mondanom kell egy bandát, akkor a SEVENTEEN-t mondanám. Úgy gondolom, Dinora ráférne egy lelkifröccs, szívesen helyre tenném a lelkét. Plusz mivel sok tagú csapat, mindig lenne valami dolgom, hasznosnak érezném magam és nem unatkoznék annyit, mint most.
Rebeka: Red Velvet.
Minhyun: GOT7 vagy SHINee.
Piggy: WekiMeki.

Ha választanotok kellene melyik szeretett bandátokat felejtenétek el örökre?
~~~: Ilyen nincs. Az összes szeretett bandámnak fontos szerepe van az életemben, nélkülük nem lennék az, aki, tehát ha elfelejteném valamelyiket, azzal elveszteném egy részemet.
Rebeka: Hiába kéne..nem tudnék.
Minhyun: Nem tudnám őket elfelejteni, hiszen az életemből egy korszakot kéne elfelejtenem.
Piggy: Erre kérdésre lehetséges válaszolni?

Ha csak egy bandával találkozhatnátok melyik lenne az? 
~~~: Nos... Uh... Nem tudom. Az ötfős SHINee ér? :D Egy összetört álmom válna valóra.
Rebeka: Szintúgy..nem tudnék választani.
Minhyun: SHINee, lehetőleg mind az öt fővel.
Piggy: Vagy erre?


Adnál ajándékokat egy banda tagjainak, ha találkoznál velük? Ha igen miket?
~~~: Igen, mindenféleképpen. Mindenféleképpen valami személyeset, szívhez szóló ajándékot adnák, esetleg, ah tudom, hogy gyűjt valamit, akkor a kollekciójába való figurát, tárgyat, bármit.
Rebeka: Biztosan, hogy mit..arról fogalmam sincs :o apró aranyos dolgokat.
Minhyun: Valami kis apróságot biztosan, de ez inkább helyzet, szituáció függő, hiszen nagyon kevés az esély arra, hogy találkozzak az adott bandával és koncerteken sem feltétlen lehet adni kis ajándékokat a tagoknak.
Piggy: Mindenképpen! Egykis csekélységet, amelyek őket jellemzik és egy kisebb levelet, melyben leírnám az érzéseimet.

Kipróbálnátok a bungee jumpingot?
~~~: Nincs azaz Isten! xD Halálosan tériszonyos vagyok, egy székre se merek felállni, anélkül, hogy ne kapaszkodnék valamibe.
Rebeka: Biztos, hogy nem. Rettegek a magasságtól. Legyen szó, üveges, vagy sima liftről, mozgólépcsőről..kihagynám az összeset, ha lehetséges lenne.
Minhyun: Nem, tériszonyom van és irtózom az extrém sportoktól.
Piggy: Abszolút! Kedvelem az extrémebb dolgokat.

Várható olyan cikk, amiben azokról a tévéműsorokról esik szó, amibe az idolokat hívják? Vagy esetleg a sporteseményekről, amikben az együttesek mérik össze a képességeiket?
~~~: Nos, nem tudom. A Weekly Idol már egy ideje a piszkozatok között porosodik, már csak le kellene frissíteni. Igazából, engem ezek sose érdekeltek különösebben, így sok kedvem sincs ezzel a témával foglalkozni.
Rebeka: Várható. :) Én jelenleg dolgozom egy 2018-as ISAC-ről szóló cikken.
Minhyun: Egyenlőre nem tervezek a témában cikket írni, de érdekes téma.
Piggy: Gondolom az időhaladtával lehetőség nyílik arra is.


Van olyan banda akiket nem kedveltek a zene stílusuk miatt?
~~~: Erről a kérdésről azonnal Hyuna ugrott be, nem bírom a stílusát, nem valami nőies. Szerintem! Hangsúlyozom: SZERINTEM! Mielőtt nekem ugrana valaki.
Rebeka:  Nem igazán. Nincs is nem kedvelt bandám. A Karát nem szerettem annyira, de csak mert Hara valamiért nem a kedvencem.
Minhyun: Nincs ilyen banda, maximum dal van, amit nem kedvelek, de a legtöbb esetben egy idő után megkedvelem az adott számot is.
Piggy: Egy ideig ilyen volt a Red Velvet, de az már a múlt.

Volt már olyan, hogy először hallgattatok meg egy zenét és akkor elsírtátok magatokat rajta? 
~~~: Persze, hogy volt. Ilyen volt például a Super Junior K.R.Y - We Can is, Yesung hangját hallva nem bírtam visszatartani a könnyeimet, nagyon vártam, nagyon hiányzott. :) De ilyen még Jonghyun - Before Our Spring dala is, a videoklippel együtt hallgattam meg és egyszerűen csak zokogtam.
Rebeka: Azt hiszem egy Nell szám volt. ( Feltétlenűl hallgassatok meg pár Nell számot. Csodásak!)
Minhyun: Igen, kettő is van az egyik Jonghyun „Before Our Spring” dala, a másik SHINee „Our Page”, se az MV-ket, se a dalokat nem tudom sírás nélkül végig hallgatni/nézni.
Piggy: Nem igazán, ahhoz nagyon depresszív hangulatban kellene lennem, hogy ez megtörténjen.

Ti inkább a régebbi bandákat preferáljátok, akik már jó néhány éve aktívak, vagy az újakat kedvelitek? Esetleg egyaránt vannak újoncok és "öreg rókák" is, akiket szívesen hallgattok? Ha igen, akkor leginkább kik iránt érdeklődtök mind régiek és mind újak terén? 
~~~: Hűha, mennyi kérdés így egyszerre. Én személy szerint jobban kedvelem a senior csapatokat, de ugyanúgy hallgatok rookiekat is. Seniorok: Super Junior, TVXQ, JYJ, SHINee, f(x), BIGBANG, APINK, INFINITE, Eric Nam, Boyfriend... Több hirtelen nem jut eszembe. Rookiek: MAMAMOO, SEVENTEEN,  iKON, ROMEO, GFRIEND, Golden Child, AKMU, KNK, NCT például.
Rebeka: Én személy szerint inkább a régieket, olyan 2008- 2009-től, de persze szeretem az újakat is. Csak hát, már nem ugyan az ,mint régen volt.
Minhyun: Nálam a „legrégebbi” banda, akiket szeretek a SHINee, de van egy pár Big Bang és Shinhwa szám is, amit nagyon szeretek. Leginkább VIXX, SHINee, BLACKPINK, WINNER és MAMAMOO dalokat hallgatok, de általában rábízom a döntést a youtube lejátszási listákra.
Piggy: Mindkettő, hiszen minden bandának megvan a maga varázsa.


Hogy viszonyultok az alulértékeltként emlegetett bandákhoz? Ti is kedveltek ilyeneket? És ha igen, akkor kiket? 
~~~: Szerintem sokan nincsenek tisztában az alulértékelt szó fogalmával. A frissen debütált bandákra mondják azt, hogy alulértékelt, míg az igazán noname bandákról nem is hallottak még. Szeretem a undergrand zenéket, néha sokkal jobbak, mint a felhypeoltat. Pl: OBroject (IMÁDAT!) is.
Rebeka: Nagyon sok alulértékelt bandát hallgatok. Ha hiszitek, ha nem az FT Island is oda tartozik. Ők inkább japánban aratnak sikereket. Ilyen pl a Nell is, nekem kicsit a Day6, de őket többen ismeritek. BESTie.
Minhyun: Amennyire lehet megpróbálom egyformán a kedvenc bandáimat támogatni, függetlenül attól, hogy alulértékelt-e vagy se. Dél-Koreában egy év alatt nagyon sok banda debütál, így eltűnnek a süllyesztőben akaratlanul is, „köszönhetően” a rossz marketingnek, a rossz promóciónak, a kevés come back-nek, az adott ügynökségnek és még sorolhatnánk az okokat. Hiába tehetségesek az adott banda tagjai. Szerintem a Boyfriend is egy alulértékelt banda, én őket hallgatom leginkább, és most felkeltette az érdeklődésemet a B.Heart nevű csapat is.
Piggy: Igazából inkább alulértékeltebb bandákat, elődadókat kedvelek. Akiket idesorolnék BTOB, D-CRUNCH és Jeong Sewoon. Hogy, hogy viszonyulok? Igazából az összes banda, előadó megérdemli a figyelmet és a szeretet. Már csak az a kérdés az, mikor nyitják fel az emberek a szemüket.

Inkább a lassabb számokat kedvelitek, vagy a pörgősebbeket? Vagy mindkettőt? 
~~~: Jobban preferálom a pörgősebb számokat.
Rebeka: Mindkettőt.
Minhyun: A pörgősebb dalokat szeretem inkább, de leginkább a hangulatomtól függ.
Piggy: A lassúakat jobban kedvelem, de nem mondom, hogy nem hallgatom meg a pörgősebb számokat. Mondhatni mindenevő vagyok zenetéren.

 A k-rockról mi a véleményetek? 
~~~: Különösebben nincs róla véleményem, elhallgatom.
Rebeka: Egy két számot ismerek, de ha japán zenéről van szó, én inkább az animék opening title-jeit ismerem jobban. Egyik kedvencem a Naruto-ból a Blue Sky és a Bleach-ből a Rolling Star.
Minhyun: Nem igazán hallgatok k-rockot, néhány F.T Island és DAY6 számot ismerek a kategóriában. Leginkább japán rockot/ visual kei-t hallgatok.
Piggy: Néha-néha meghallgatom, de nem az én műfajom.


Volt veletek olyan, hogy nem tudtátok eldönteni, hogy melyik fandomot erősítitek elsősorban?
~~~: Nem tartozok egy fandomba se. :D Legalábbis ezt állítom magamról, túl sok bandát szeretek, hallgatok ahhoz, hogy választani tudjak, de ha mondanom kell valamit, akkor SM Stan vagyok, azon belül is ELF.
Rebeka: Nem igazán, én a multifandomot erősítem.
Minhyun: Szintén a multifandomot erősítem, ezért nincs ilyen problémám. Lehet nem veszek rajongói dolgokat és hivatalos fan klubokban nem vagyok benne, de igyekszek mindegyik szeretett bandámat egyformán támogatni szabadidőmtől függően.
Piggy: Nem igazán. A MONSTA X röpke percek alatt lopta be a szívembe magukat. 

 Szoktatok ti is doramat nézni? Ha igen, akkor melyik a kedvencetek és miért? 
~~~: Nagyon ritkán szoktam nézni, nem szoktak lefoglalni különösebben. De kedvencem azért van, méghozzá a Dream High. KSH örök szerelmem~~~
Rebeka: RENGETEGET. Because This Is My First Life. Egyszerűen egy csoda, rengeteg borzasztóan jó színésszel. Ráadásul Somin, a főszereplőt játszó színésznő volt életem első doramájának főhősnője.
Minhyun: Egyre ritkábban nézek, de egy időben sok doramat láttam. Nekem a City Hunter az egyik kedvencem, mert szeretem az akciófilmeket/ sorozatokat, thrillereket. A másik kedvencem a My Love from the Star, ami egy romantikus vígjáték és hiába nem szeretem a romantikus történeteket, ez a dorama annyira különleges volt, hogy felírta magát a TOP 10 kedvencbe. Igaz film, de a Train to Busan-t is megemlíteném, mert ilyen jó zombis filmet még nem láttam.
Piggy: Kissé már fanatikus kdrama nézőnek titulálnám magam lassan. Egyetlenegyet nem tudok választani, de itt vannak a főbb kedvenceim; Kill Me Heal Me, Hyde Jekyll Me, Introverted Boss és Two Cops. Igazából mindegyik megtanít valamire és segít átértékelni a dolgokat. Olykor megnevetett, olykor megsirat.

Van kedvenc színészetek/színésznőtök? Miért ő a kedvencetek? 
~~~: Mint említettem KSH, azaz Kim SooHyun. És nem tudom mért szeretem ennyire, egyszerűen csak... Megszerettem a Dream High alatt. Ha sír, akkor én is. Ha nevet, akkor én is. Ha mérges, akkor én is. Szeretem, ahogy játszik és manipulálja az érzéseimet :P
Rebeka: Inkább színésznő, ő Jung Somin.
Minhyun: Nincs, általában egy sorozat/film történetét olvasom el és nem a színészek miatt nézem meg.
Piggy: Férfi színészek között Kim Seunho, női színészek között pedig Nam Jihyun. Egyszerűen csak azért mert ők, ők.


Vállalnátok/vállaltatok már be extrém hajszínt? Ha igen, milyen lenne/volt? 
~~~: Én majd csak szeretnék. Egyenlőre még nem tudom milyent, de valószínűleg pasztell színű lesz.
Rebeka: Hát egyszer volt ombréban tűzvörös ( ugyebár a vége), még barnával. Szőkével ombréba pastel rózsaszin, majd később pastel barack.
Minhyun: Szívesen kipróbálnám a kék hajat, de még sose volt extrém hajszínem.
Piggy: Még nem vagyok abban a korban, de lehet megpróbálkoznék pasztell szürkével vagy nagyon extrém esetben pasztell rózsaszínnel vagy lilával, de feltétlenül pasztellszín lenne. Az már kérdéses mennyire állnának jól.

Van háziállatotok? 
~~~: Perpillanat nincs.
Rebeka: Igen. Van 1 bichone havanese , Rozi és Bruno, előbbi 11, utóbbi 16 éves. Nyugdíjas párocskánk <3.  Van egy benti, ágyamban lakó törpepincserem, a Tyutyi, kislány és 6 éves. És apukámnak a születésnapjára vettünk egy Husky-t. Kislány, 4 hónapos és Akira a neve.
Minhyun: Igen, egy 4 éves toy uszkár fiúm van, akit Pamacsnak hívnak. Végül is ő a szobatársam.
Piggy: Jelenleg nincs, de szeretnék egy brit szürkeszőrű macskát és egy angol buldogot.

Szerettek olvasni? Van kedvenc könyvetek? 
~~~: igen, szeretek, nagyon is, csak nehezen veszem rá magam. Az egyik nagy kedvencem a Zabhegyező.
Rebeka: Igen, én nagyon. Régebben sok fanficit olvastam. Most a Pandji vádírat és az Anna Todd Miután kötetek.
Minhyun: Leginkább fanfictiont olvasok, de ha ki kell emelnem egy könyvet, akkor Lawrence Block Sírok között a kedvencem.
Piggy: Nem mondanám magamat könyvmolynak, de nem is vetem meg a könyveket. Lehet gyerekesnek fog tűnni, de A Kis herceg.


Mivel töltitek legszívesebben a szabadidőtöket? 
~~~: Nem tudom. A szabadidőmben általában blogolok vagy épp Pécsen flangálok. Esetleg néha megnézek egy-két filmet.
Rebeka:  Lol-al játszom vagy Simsezek. Ugyebár kpop. Nagyon sokat vagyok a barátaimmal. Alkohollal teli mámoros éjszakás kertipartikat tartani, vagy rájuk menni.
Minhyun: Szeretek sorozatok vagy filmeket nézni, utazni és a barátaimmal lenni, de ugyan akkor sok időt töltök a bloggal is, hiszen cikkeket állítok össze, érdekességek után kutatok stb.
Piggy: Klisésen fog hangzani, de sorozatnézéssel, barátaimmal találkozni és VLive-on kutakodni feliratos videók után.

Beszéltek idegennyelveket? Mármint, gondolom angolul tudtok, de azon kívül van olyan, ami megy vagy érdekel? 
~~~: Meeeh... Sok nyelv érdekel, ilyen például az olasz is, de nehezen veszem rá magam a tanulásra. Eszpányolról szoktam még fordítgatni az englísen kívül. A suliban dajcsot tanultam nagy bánatomra...
Rebeka: Angol, egy darabig Amerikában éltem. A Koreai érdekel, olvasni és írni neten keresztűl tanultam meg.
Minhyun: Az angolon kívül németül tudok és perpillanat a német tudásomat fejlesztem. Régebben alapfokon beszéltem japánul, de nagyon sokat felejtettem, hogy nem foglalkoztam vele, ezért japánul újra szívesen megtanulnék, viszont emellett nagyon sok nyelv van, ami még érdekel, mint a koreai, francia, spanyol, kínai (a mandarin nyelvjárás). Aztán kiderül, hogy melyiket fogom végül tanulni.
Piggy: Angolon kívül még egy kicsit a németül tudok.

Volt-e már olyan, hogy meghallgattatok egy dalt és akkor nagyon nem tetszett, de később megkedveltétek és a szívetekhez nőtt?
~~~: Nem hiszem, hogy lett volna.
Rebeka: SNSD - I GOT A BOY, Red Velvet- Happiness.
Minhyun: Igen, I.O.I – Very very very és TWICE – Signal.
Piggy: Sok-sok Red Velvet szám.


Mi lesz a feloszlott bandák tagjaival? Azaz van élet az idol lét után?
~~~: Érdekes cikk lenne belőle. Majd utánanézünk. ^^
Rebeka: Sokan válnak szólóssá, mennek el színészkedni. Éttermet nyitnak, esetleg saját ruhamárkát. Van aki szépen csendben visszavonul családot alapít és éli tovább az életét mint mindenki más.
Minhyun: Érdekes a téma, amivel foglalkozni is fogok, hiszen 2-3 cikk ötletem már korábban is volt ezzel kapcsolatban.
Piggy: Na ez pont az a kérdés, amit lehet sosem tudunk meg. Ez mindenkinél máshogy van. Valaki színész lesz, valaki családot alapít vagy esetlegesen mindkettő. Igazából nem tudhatjuk min mentek keresztül az adott bandák, de az a legfontosabb, hogy boldogok legyenek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése