Zeneajánló : Szerelem~ Part I. - KÉrdekesség

2017. ápr. 17.

Zeneajánló : Szerelem~ Part I.

Sziasztok! Megérkeztem a múltheti zeneajánlóval. Kicsit el voltam havazva,ezért elnézéseteket kérem!^^ Az eheti témánk a szerelem. Mivel a kpop világában a dalok igen nagy számban a szerelemről szólnak, ezért nehéz volt válogatnom. Próbáltam minél színesebben, ismert és kevésbé ismert, régi és újabb dalokat összeválogatni a repertoáromból. Mivel ehhez a cikkhez egy tucat számmal szerettem volna készülni ketté bontottam és elhoztam ma az első részét. Jó szórakozást ^^
 Megj.: A fordításokat köszönjünk szépen a K-flyers Fansub-nak, Dorothy Simth2-nek,001Zoe002-nek és xRinayax-nek. Minden fordítással kapcsolatos jog őket illeti.


1. Ikon- Airplane


 Az airplane egy 2015-ös  száma az Ikonnak. Az első és eddigi egyetlen Stúdió albumukon helyezkedik el, aminek címe Welcome Back.

2. Day6 - Blood



Ez egy 2016-ban kijött daluk, mely a Daydream-ként hívott középlemezükön foglal helyet. Mint, ahogy a nevükre is utal , 6 taggal indultak, 2015 februárjában a JYP hivatalosan is bejelentette, hogy Junhyuk személyes okok miatt kilép a bandából. Azóta 5-en folytatják . Saját vélemény , de én baromira bírom a zenéjüket.

3. Ailee- Sakura



2015-ös száma Aileenek ,egy sima japán nyelvű single-je.

4. Big Bang - Sunset Glow


*tataratatataaaaa* Egy igazi 2008-as klasszikus , amit ha az ember meghall egyből jókedvre derül. A Remember c. Stúdió albumukon található.
Érdekesség.: Még a Dream High c. doramának első évadában Suzy és Soohyun közösen előadja ezt a dalt.

5.CN Blue- Cinderella


2015-ben kiadott számuk, mely a 2gether nevezetű Stúdió albumukon látta meg a napvilágot
* Megj..: Plíííz szeressétek a hangszeres bandákat is T-T💓 *

6. B.A.P - Voicemail


2012-es B.A.P szám. A No Mercy című középlemezükön helyezkedik el. Ebben a dalban Daehyun és Youngjae baromira odateszi magát. Esküszöm az egész mellkasom összeszorul a hangjukra. Na meg persze Zelo elég menő azzal a szaltóval.:3

Holnap hozom a cikk második felét. ^^ Sziasztok!
Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése