Divatvilág a kpopban: GUCCI - KÉrdekesség

2017. ápr. 19.

Divatvilág a kpopban: GUCCI

Ki ne ismerné a GUCCI-t. Ez az olasz divat márka mindenhol jelen van. Még a kpop iparban is. Most pedig bemutatok pár idolt aki előszeretettel vásárol eme drága, márkás ruhát.

Először B.T.S V- jén láttam, egy papucsot ami hogy is fejeztem ki szépen? Elég, érdekesen nézett ki. S ezzel az egyedi darabbal figyeltem fel a GUCCi-ra. V nagyon nagy rajongója a márkának. Modellt is állt. Csikágóban jártakor is bevásárolt és még sorolhatnám hányszor kapták lencsevégre, ilyen pazar öltözékben.


J-Hope egy tigrises papucsa 1050$ értékben és Jimin pulcsija 1100$ értékben, amit Vtől kaptak ajándékba, születésnapjuk alkalmából.
Ott van Jennie a BlackPink-ből. Egyik beceneve a ,,Human GUCCI" azaz emberi Gucci. Én csak stylistok által összeállított outfittjeiben láttam, magánemberként nem és nem is igazán hangoztatja hogy szereti ezt a márkát, viszont észvesztően dögös benne. Őket tartják az idolok körében a legalkalmasabbnak a márka képviselők közt az aranyos bájuk és egyben hihetetlen szexiségük miatt.
Tao az EXO-ból rendesen el van halmozva táskákkal. (1. GG Supreme beige 570$, 2. GG Supreme backpack 1350$, 3. Világosbarna GG Plus Pattern Coated Cavanas Backpack 840$)
GD és T.O.P is el van eresztve ezekkel a ruhakölteményekkel.
Shinee Minho és Exo Kris egyazon kabát aminek értéke 10250 $ a kabátok a tavaszi kollekcióból vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése