Heti Zeneajánló : Gyerekkor ~ - KÉrdekesség

2017. ápr. 9.

Heti Zeneajánló : Gyerekkor ~

                                                       


 Zeneajánló: Gyerekkor~
Úgy döntöttem,hogy az én "gyerekkoromból" hozok nektek ma pár számot.Tudom,tudom kicsit régebbiek lesznek a számok, -olyan 2009-2013 környékiek- de épp a téma miatt.
Meg,hogy őszintén bevalljam nektek, a nagyobb bandák még mindig hozzák a formájukat, a jelen időben is, de rengeteg új bandát debütáltatnak, és szeretem , hallgatom őket,de annyira már nem fognak meg,hogy esetlegesen tudjam az összes tag nevét, vagy ismerjem a legtöbb számukat, amit amúgy nagyon is sajnálok. Viszont ennek ellenére, minden banda egyedi és nyitott vagyok, voltam az összesre.Ti is legyetek azok. Na ,nem is szaporítom a szót, kezdjünk is bele ! :D
Megj.: A fordításokat köszönjünk szépen az Ashiyofansub-nak, a majimaksub-nak és a Babysub-nak.  Minden fordítással kapcsolatos jog őket illeti.


1. BEAST ( most HIGHLIGHT)- Bad Girl



A 'Bad Girl' egy 2009-es dal, amely a Beast is the B2ST c.  középlemezükön helyezkedik el. Azok akik ténylegesen benne  vannak ebben a világában, általában a legtöbb hírrel tisztában vannak. Szóval , mint tudjuk, 2016.áprilisában Jang Hyunseung kilépett a bandából. ( :'( )
Azután nem sokkal a maradék tag elhagyta a Cube-ot és saját entertainment-et nyitott, melynek neve Around Us Entertainment lett. Majd a Beast, HIGHLIGHT-ra (ez volt az utolsó stúdió album neve, amit Beast-ként kiadtak) változtatta a nevét 2017-ben, mert a Cube-ot illette  a jog, a név kapcsán, és számomra kicsit érdekes, de nem volt hajlandó lemondani róla, átadni nekik.Hát..igen. Ez volt az én kezdésem. Ez az a Kpop szám, ami miatt függő lettem. Azóta is ők az Ultimate bandám és Yoseob az Ultimate Biasom, lassan már 8 éve . Néha kicsit felfoghatatlan,hogy ennyi idő eltelt.


2. 4MEN ft Ben- Like Snow


Számomra egy igen kellemes ballada, amit a 4MEN- akik 1998-ban debütáltak 3 taggal,majd 2014 óta, Kim Youngjae kiválása után duóként folytatták- Ben közreműködésével hozott létre.

3. Younha - Not there

(Ide az akusztikus változatot fogom beilleszteni, amiben csak Younha szerepel, de -IDE- kattintva meghallgathatjátok az eredetit.)
Valami eszméletlen gyönyörű ez a dal. Eluphant pont beleillik a rap részével és Younha..a hangja angyali. A szám 2013-ban jött létre Eluphant közreműködésével és Younha 3. középlemezén foglal helyet.  Mellékesen megjegyzem,hogy én ezt a számot rongyosra hallgattam.

4. Kim Jaejoong ( JYJ, ex-DBSK)


A szám Jaeejoong első Solo Mini Albumán jelent meg, 2013-ban , melynek címe 'I'.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de ez a szám..basszus. Tedd fel a fejedre a fejhallgatót és csak egyszer, hallgasd meg max. hangerőn. Nekem minden egyes alkalommal szinte a lelkemig hatol..nem viccelek.

5. TOXIC- Count Down


Ez a dal a TOXIC 2013-as középlemezen foglal helyet, melynek címe szintúgy Count Down.
Erről a duó-ról 2013 óta nem túl sok mindent hallani, de én úgy gondoltam érdemes beletenni őket, hiszen ők inkább rock banda, mint sem pop, de ezzel is színesítjük ismeretségi körünket, plusz elég jó dallamos,ritmusos és jó emlékeket ébreszt fel bennem, az akkori énemről.:D Érdemes meghallgatni.

Bónuszként pedig (dobpergés):

Wassup- Hottar then a Summer


(Az eredeti videoklipet -IDE- kattintva érhetitek el.)
A Wassup egy 2013-ban debütált lány banda. Most az aktuális bandalétszám 4, hiszen Jinju, Dain és Nada 2017-ben elhagyta a csapatot. ( Kis érdekességként: Nada-nak van egy 2017es dala a Sticky, eléggé fülbemászó,szívesen ajánlom.)  Tudom ,még csak tavasz van,de mindenki szereti a jó időt és ezt a számot későbbre is megtarthatjátok, egy igazi nyári sláger. Én a mai napig imádom. Köszi, hogy velem tartottatok !^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése