Interjú: 2014. SuJu -LeeTeuk - KÉrdekesség

2017. ápr. 23.

Interjú: 2014. SuJu -LeeTeuk

Leeteuk: Úgy vélem, én leszek az utolsó Super Junior tag, aki megházasodik
Ez egy 2014-es interjú Leeteukkel és annak is a fele. A másik fele két hét múlva várható. 

1. Jóképű vagyok. (X) 
Nem vagyok jóképű. Belegondolva, nincs sok vonzerőm. Van, amit szeretek az arcomon és van, amit nem. Sokan mondják, jóképű vagyok, de amikor tükörbe nézek, látom a hibákat. Vannak ráncaim. A csapatunkban, Eunhyuk a legalulértékeltebb kinézetileg, de tulajdonképpen van vonzereje . Nekem csak jó érzékem van saját magam menedzseléséhez (nevet). 
2 A testem jobb, mint az arcom. (O) 
A testem eredetileg nem szép. A medencecsontom keskeny és az izmaim se a legjobbak. Keményen edzek. Az arcomon is javítani kellene. 
3. Jó természetű vagyok. (O)
4. Gyakran irigykedem. (X) 
5. Reggeli pacsirta vagyok. (X) 
Két hónappal ezelőttig korán keltem, reggel 5-6 óra körül, de most fura mód nehéz felébrednem. 
6. A terveimet sikerre vittem. (O) 
7. Jó vagyok tanulásban. (Mi van, ha nem vagyok jó? X) 
Középiskola harmadik osztályáig hármas-négyes tanuló voltam. Amikor azt írtam, hogy híresség akartam lenni felnőttként, a tanárom ellene volt. Amikor gyakornok lettem, a jegyeim sokat romlottak. Minél lejjebb voltak a jegyeim, annál jobb gyakornok voltam. Különösen jó voltam korai nyelvből és társadalomtudományokból. Képtelen vagyok megérteni a matekot, egyszerűen nem megy.
8. Sok könyvet olvasok. (X) 
9. Jobban kedvelem a melodrámát az akciófilmeknél. (X) 
10. Jobban szeretem a szexi lányokat, mint a cuki lányokat. (Mi van, ha mind a kettőt szeretem. Nem tudok választani.)
11. Ha látok egy lányt, aki tetszik, akkor megteszem az első lépést. (Mostanában, egy kicsit O) Amikor legutoljára láttam valakit, aki tetszik, csak azt gondoltam, mit kéne tennem. De mostanában kezdek erőt venni magamon. Randizni szeretnék.
12. Vissza szeretnék térni a húszas éveimbe. (X) 
13. Gyorsan meg akarok házasodni. (X) 
14. Jelenleg van „some” kapcsolatom. (X) (some jelentése: több mint egy sima barát, de nem párkapcsolat) 
15. Szeretem az alkoholt. (X) 
16. Mikor összeveszek valakivel, sokáig neheztelek rá. (X) 
17. Jobban harcolok szóval, mint fizikálisan. (O) 
18. Mintha már nem szeretnék többé leader lenni. (O) 
19. Kinézet szerinti listán előkelő helyet foglalok el a Super Junior tagok között. (Mi van, ha középen helyezkedem el? Ezért X)
20. Elolvasom az összes hozzászólást az Interneten. (O) 
(Mostanában elolvasom. Úgysincs rá mód, hogy ne bántsanak. Ha pedig bántanak, azt mondom: „Ez is egy vélemény.” Kell egy kis idő mire letisztulnak a dolgok. Amikor olvasom a kommentek, valamelyikkel egyetértek, valamelyiken pedig felhúzom magam. Ennek ellenére elolvasom mindet. (Nevet.) Három évvel ezelőtt az egyik rólam szóló cikknél hagytam egy hozzászólást. Akkoriban MC voltam a Carpe Diemben. Ezt írtam a cikk alá: „A keményen dolgozó imázsa jó, fighting.” (Nevet.) ) 
21. Sírtam a héten. (O) 
(Mostanában voltam vakáción Svájcban és közben azt gondoltam: „Á, ez a szabadság.”, a könnyeim is kijöttek. (Nevet.) Elmentem siklóernyőzni, olyan volt, mintha repültem volna. Amikor az égre néztem, sok embert hiányoltam. Nem akartam, de sok könnyet ejtettem.)
22. Sok tapasztalatom van a depresszióval kapcsolatban. (O) 
(Miután leszereltem, sok munkát bevállaltam. Variety műsorok, interjúk, stb… Pár embernek ez nem tetszik és emiatt van egy pár lehúzó cikk is. Ha elérnek hozzám, azt gondolom, hogy szigorúak velem, de próbálok nem rágódni rajtuk. Tulajdonképpen sok tapasztalatom van a depresszióval kapcsolatban, és amikor benne vagyok, nehéz. Sok bajom és nehézségem van, amikor ezeken rágom magam. Jelenleg, szeretem az életem. 
23. Gyakran vagyok magányos. (O) 
24. Sok barátom van. (X) 
25. A Super Junior tagok nem mindig hallgatnak rám. (O)
Fordította: Edina Holmes 
Forrás: sup3rjunior.com

2 megjegyzés:

  1. Jajj istenem de aranyos !!!! 😭❤️❤️❤️❤️😍 Nagyon tetszet !!

    VálaszTörlés