Termékvélemény ~ COSRX Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask - KÉrdekesség

2019. szept. 7.

Termékvélemény ~ COSRX Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask

Korábban már írtam két Holika Holika-s termékről (Juicy Mask és Aloe 99% Shooting Gel), amelyek elnyerték a tetszéseteket és mivel egész népszerűek a termékvéleményes cikkek úgy gondoltam, hogy folytatom. Most a COSRX nevű márkától az Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask-ot fogom kivesézni nektek. 
Mit ígér a termék?
A terméket 87,26% propolisz kivonattal és természetes méhviasszal készítik, amely alkalmas az irritált bőr megnyugtatására és a bőrpír csökkentésére. Géles állagának köszönhetően gyorsan beszívja a bőr, miközben éjszaka hidratálja azt. Hűti a fáradt, megviselt bőrt. Az Ultimate Moisturizing 3 az 1-ben termék, hiszen használható éjszakai maszkként, 15 perces pakolásként, amit tonikkal vagy vízzel le lehet mosni, vagy lehet egész napos hidratáló krém a sminkünk alá helyezve. A terméket zsíros és kombinált bőrtípushoz ajánlják. A COSRX elmondása szerint a termékük állatkísérlet, alkohol, illat- és parfümmentes.

Vélemény
A termékvéleményeket mindig őszintén írom le nektek, hiszen ezek nem szponzorált tartalmak, a saját pénzemből veszem meg a dolgokat, így tényleg őszintén, függetlenül tudok nyilatkozni. A legfinomabban fogalmazva is, nem dobtam egy hátast a terméktől. Hallottam már nagyon jó éjszakai hidratáló krémekről, na ez nem az, mert önmagában semmit sem ér, de mielőtt teljesen lehúznám kezdjük az elején. Ezt a terméket Debrecenben vettem egy szintén K-Beauty rajongótól, jóval olcsóbban, mint az eredeti ára volt. Nagyon vártam a találkozót, a terméket, hiszen alapvetően a COSRX-ről jókat hallottam, de aztán jött a csalódás. Felkenve csak akkor szárad meg hamar (hiába gél az állaga), hogyha nagyon véknyan, szinte leheletnyi véknyan kenjük fel, ha pedig megküldjük, mert szeretnénk hidratált bőrt, nos, beletelik pár percbe, mire beszívja a gélt. Ezzel szemben a Holika Holika Aloe 99% Shooting Gel még jobban is hidratál, mint ez és tényleg pikk-pakk beszívja a bőrünk a terméket. Azért is volt nagy csalódás a termék még, mert elvileg kifejezetten kombinált bőrűeknek van kifejlesztve, mint amilyen az enyém is. Akkor ér valamit a termék, ha előtte hablemosóval megmosod az arcod, tonizálsz, bőr radírozol, és, ha ezután felkented éjszakára lesz hidratált, puha a bőröd. Márpedig azt várja az ember lánya egy éjszakai arcmaszktól, hogy másnapra puha bőre legyen, nem sokkal később ezt a hatást megkaptam egy DM-ben vásárolt kapszula éjszakai maszktól, ami 350 Ft volt, szóval, létezik ilyen, nem az én elvárásom volt túl nagy (pechemre az a termék limitált kiadás volt, így ma már nem lehet kapni).

Magát a terméket úgy hirdetik, mint alkohol, illat- és parfümmentes gélt, de érződik rajta valami fura illat és az nem a méhpempő, ezzel az illatmentes, természetes hatású dologgal még próbálkozniuk kell. 2500 forintért vettem, ezért elhasználtam, még egy kicsi van belőle, tavasz óta lassan fogy, hiszen mindig vettem helyette másikat, vagy inkább az aloe gélt használtam. Eredeti áron 15.24$ (kb. 4500 Ft), ami nem ér meg ennyit. Vannak sokkal jobb és sokkal olcsóbb termékek, mint ez, emellett csupán 60 ml, ennyi pénzért pedig legalább 100-120 ml-t várna az ember. Természetesen ez csak az én véleményem, lehet másnak másképp működne. Egy normál bőrtípusú embernek biztos, hogy beválna, ha tényleg csak egy kis plusz hidratálásra vágyna.

Ezek után a 15 perces maszkkal nem próbálkoztam, mert, ha 8-10 óra alatt nem hozza helyre a bőröm, akkor nem az a 15 perc fogja. Viszont, egyet szólnék mellette, alapozó alá, mint rögzítő teljesen jó, hiszen a méhviasz miatt kicsit ragadósabb, ezért szépen mutat vele a smink és valamennyivel tartósabb is. Ha mégis úgy döntesz, hogy kell neked ez a termék ITT megtudod rendelni akciósan 9,45$-ért (kb. 2800 Ft) + postaköltség. A termék tubusos és tégelyes verzióban kapható.
INCI-lista
Méhszurok, butilén-glikol, glicerin, betain, hexándiol, hidrogénezett ricinusolaj, arginin, kínai szenna kivonat, dimetil-polisziloxán, etilhexil glicerin, poliakrilsav, hialuronsav, méhviasz, allantoin, pantenol, nátrium-poliakrilát, adenozin.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése