5 termék, amelyet V (BTS) akaratlanul is eladott - KÉrdekesség

2019. szept. 22.

5 termék, amelyet V (BTS) akaratlanul is eladott

Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem zokon tud esni, ha egy olyan termékre ki van rakva a "sold out" felirat, amelyet megakarok venni. Viszont 2019-ben valószínűleg többen is így jártak egy-egy termék kapcsán egy furcsa, ám annál érdekesebb egybeesés miatt. Korábban már írtunk azokról az összegekről, amelyeket egy-egy rajongó képes volt kiadni csak azért, hogy néhány eseményre eljuthasson, amit a kedvenc bandája tartott. Most ezt a vonalat folytatva egy idolra szeretnék fókuszálni, mégpedig V-re. Mindenki tisztában van a BTS hódításával, de engem valahogy mégis meglepett ez az egész, hogy konkrétan V úgy adott el termékeket, hogy nem is tudott róla, de mivel felvette a szóban forgó ruhákat a rajongók is beszerezték maguknak, s erre még a ruhagyártó cégek se voltak felkészülve.
1. KCcnmade
Köztudott, hogy V szereti a luxus márkákat, mint a Channel vagy a Gucci, azt azonban valószínűleg csak az ARMY-k tudják, hogy ugyan akkor támogatja a független művészeket és a jótékonysági márkákat is, mint például a Choi Changnam-t (Ccnmade). A Ccnmade 1993 óta gyárt kézzel készített karkötőket jótékonysági célra. V ezen karkötőket szintén több fotózáson, de a magánéletében is előszeretettel hordja, amit a szemfülesek kiszúrtak. Ennek az lett az eredménye, hogy a Ccnmade kénytelen volt rövid időre levenni a honlapjáról a kézzel készített karkötőket, hiszen nemcsak, hogy elfogytak rövid időn belül, de nem is tudták hirtelen pótolni a keresett mennyiséget, ez idén augusztusban történt. Egy ilyen kis karkötő 20 000 won-ba (kb. 4800 Ft) kerül.

2. Billboard Music Awards
A Billboard Music Awards-on levetíttek egy kis videót a BTS-ről, amelyeket a színfalak mögött készítettek. Ebben a videóban V-n egy cipzáros pulóver van, s éppen az angol nyelvű interjúra készült fel, miközben a haját formázták. Szintén 24 órán belül a szóban forgó pulóver kifogyott szinte az összes webáruházból, V a WV PROJECT Baltimore Anorak Green Zip Up kabátját viselte. A terméket könnyebb is volt a rajongóknak beszerezni, hiszen Dél-Koreában gyártják és 66 500 won-ba (kb. 16 000 Ft) kerül teljes áron.

3. Visit Seoul
Egy turisztikai reklámban, pontosabban a "Visit Seoul" mini filmjében szerepelt V-n egy "Fear of God Plaid Flannel Robe" köpeny, ami üzlettől függően 1000$ körül mozog (a mostani árfolyamon számolva ez kb. 300 000 Ft). Egy nap leforgása alatt olyan neves webáruházak készlete is kifogyott a termékből, mint a MatchesFashion vagy a FarFetch.

4. Lissom
Augusztus 13-án V egy lipsync videót töltött fel Twitter-re, amelyben Aminé "BLACKJACK" című dalát "adta elő". A videón ez látható, na meg egy egy ing, amit a szemfüles rajongók ismét kiszúrtak és megvettek. Kevesebb, mint egy óra alatt elkapkodták a V-n lévő olíva zöld Lissom inget, a hoppon maradt rajongók viszont nem csüggedtek el, megvették az összes fehér inget is ebből a fazonból. Egyébként ugyan ez az ing van rajta a "Boy With Luv" című dalukhoz készült dance practice videóban. Ára 44 590 - 49 000 won (kb. 10 700 - 11 700 Ft) között mozog.

5. Kate Rowland
Kate Rowland, független művészt az ARMY-k elárasztották megrendelésekkel, miután V az egyik zakóján a szivárványszínű paletta brossát választotta kiegészítőnek. A lézerrel vágott, kis lemezekből készült bross 13$-ba (kb. 4000 Ft) kerül. Egy idő után Kate annyi megrendelést kapott, hogy egy időre szüneteltetnie kellett a rendelések fogadását, mert nem tudott lépést tartani a hirtelen megnőtt igénnyel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése