Termékvélemény ~ Etude House 0.2 Therapy Air Mask - KÉrdekesség

2020. ápr. 20.

Termékvélemény ~ Etude House 0.2 Therapy Air Mask

Nagy sikere ellenére, valamiért elfelejtkeztem a maszkokról, pedig több termékvéleményt is írtam és rendszeres használója is vagyok ennek a kozmetikai terméknek. Szánom-bánom a bűnöm, hogy ez az első ilyen jellegű termékvélemény a Holika Holika-s arcmaszkok óta. Viszont most itt vagyok újra és összesen öt darab maszkot mutatok be nektek az Etude House márkától.

Az öt maszk a "0.2 Therapy Air Mask" termékcsaládból származik, melynek -legjobb tudomásom szerint- 22 verziója van és a dolog érdekessége, hogy az arcmaszk csupán 0,2 mm vastag, szinte rá simul az ember bőrére. Ennyi rizsa után nézzük inkább, hogy melyik az az öt, amit kipróbáltam?

Pearl
Mit ígér a termék? A maszk fő összetevője a niacinamid, ami a tengeri gyöngy egyik alkotó eleme is. Élettani hatása a bőrre, hogy élénkíti, egészségessé varázsolja azt, miközben feszesíti a bőrt. A többi összetevőnek köszönhetően pedig hidratál is a maszk, ami nagyon fontos a hétköznapokban. 

Vélemény? Elsőnek magára a termékre térnék ki, hiszen nem szeretném mindegyiknél leírni. Ahogy fentebb már írtam 0,2 mm vastag az egész maszk, így teljesen rásimul használója bőrére, ami lehet valakit zavar, lehet valakit nem. Nekem kifejezetten tetszett, hiszen nem mozdult el, nem látszott az, hogy rajtam most egy fátyol maszk van, emellett nem volt nagy se a fejemre, ami az itthon kapható maszkokról már kevésbé mondható el, azokat kicsit túlméretezettnek érzem.

A második dolog az ára én tavaly szeptemberben vásároltam, amikor még 300 forint alatt volt az USA dollár, szóval átszámolva kb. 100-110 forintért vettem darabját, ami nagyon kedvező az itthoni árakhoz képest (mást is rendeltem, szóval nem tudom, hogy a postaköltség erre eső része mennyi lehetett, de ha 200-250 forintra jött ki, akkor is nagyon kedvező, hiszen itthon egy jobb arcmaszk 800 forintnál kezdődik és határ a csillagos ég).

A harmadik pedig maga az arcmaszk. A termék 7 anyag mentes, közé tartozik a parfüm is, de azért valamennyi illata volt a maszknak, amikor kinyitottam valamilyen szinten semleges illatot éreztem, de volt benne valami lágy, amire azt mondod kellemes, felrakva pedig semmi se érződik belőle, így ha valaki érzékenyebb az illatokra, nem lehet vele baja. A gyöngykivonatú maszk a képzeletbeli Top listám harmadik helyén áll, ami így is elég előkelő, hiszen nemcsak, hidratálta a nyúzott bőröm, de tényleg fényessé (a helyes kifejezés talán az lenne, hogy egészségessé) varázsolta a bőröm és még másnap is éreztem a hatását. Megvoltam elégedve vele, főleg, hogy eszencia alapú volt a maszk, amiket jobban szeretek.

Olive
Mit ígér a termék? Az olívabogyós maszk egy krémes, olajos jellegű eszencia, ami még a legszárazabb bőrt is táplálja, hidratálja és javítja a bőr természetes védekező képességét. 

Vélemény? Ezzel az eggyel nem kertelek, gyűlöltem és most senkit se szeretnék lebeszélni az arcmaszkról, hiszen akinek tényleg nagyon-nagyon száraz a bőre, annak biztos vagyok benne, hogy a tökéletes választás, de akinek nem olyan száraz, vagy zsíros kombinált a bőre nem feltétlen jó neki. Igen, hidratált, de nekem nem volt szükségem, olyan mély hidratálásra, amit ez a maszk nyújtott. Még másnap reggel is az eszenciát mostam le a bőrömről, hogy ne ragadjon tőle, mert inkább éreztem zsírosnak, mintsem pihe puhának. Emellett, ahogy fentebb írtam, ez egy krémes és olajos maszk, amiket nem igazán szeretek. Viszont, hogy valami pozitívat is írjak a maszkról, ha szereti valaki az olívabogyó illatát az szintén imádni fogja, mert nagyon kellemes az illata ilyen szempontból. Ha pedig már az előzőnél emlegettem, igen, ez a termék a dobogó utolsó, vagyis ötödik helyezettje.

Hyaluronic Acid
Mit ígér a termék? A maszk hialuronsavat tartalmaz, ami arról ismert, hogy kitűnő nedvességmegtartó képessége van, emellett intenzíven hidratál és simává varázsolja a bőrt. Ránctalanító hatása is van.

Vélemény? Ez az ampulla alapú maszk, semleges illatával a negyedik helyre küzdötte fel magát. Igazság szerint nem hagyott bennem különösebb nyomot, hiszen tette a dolgát hidratált, feszessé varázsolta a bőröm, kellemes az illata. Onnan tudom, hogy jó, hogy újrarendeltem, ha rossz lenne biztos, nem tettem volna. A hialuronsavas maszkok, olyanok, hogy minden lány polcán ott kell lennie, ha beütne a krakk. Igazi Jolly Joker, még a kis száraz foltjaimat az arcomon is eltüntette másnapra. A ránctalanító hatásról viszont nem tudok beszámolni, hiszen nekem (még) nincsenek.

White Flowers
Mit ígér a termék? A "Pearl" maszkhoz hasonlóan ez is hidratáló, ragyogó és feszesítő hatást ígér, emellett táplálják a száraz és megviselt bőrt. Plusz, ahogy az előbb említett maszk, úgy ez is tartalmaz niacinamidot és öt féle fehér virág kivonat van benne, amik a bőr táplálásáért felelősek.

Vélemény? Elérkeztünk a képzeletbeli dobogó második helyére, ezt a maszkot nemrég használtam és IMÁDTAM. Kellemes virág és méz illata volt, ennél sokkal jobban éreztem, hogy tapad a bőrömhöz és valami csodát művelt. Mostanában picit sikerült elhanyagolni a bőröm és jobban meglátszott rajta a folyamatos stressz hatása is, emiatt kész felüdülés volt ez az arcmaszk. Nemcsak, hogy hidratálta a bőröm, de látványosan feszesebbé varázsolta. Tényleg, egészséges, fényes arccal ébredtem másnap reggel (és az Olívás maszkkal ellentétben nem azért, mert túl sok(k) volt a bőrömnek), emellett puha volt a bőröm is. Tudjátok, az a simizni való, kis puha. Nem is zengek ódákat, mert tényleg imádtam, de van egy, amit még jobban.

Cherry Blossom
Mit ígér a termék? Javítja a bőr rugalmasságát és világosabbá teszi a bőr tónusát, emellett cseresznyevirág kivonatot tartalmaz, ami antioxidánsokban gazdag, javítja a bőr védekezőképességét és bőrnyugtató hatása is van. 

Vélemény? Ha a hialuronsavas maszkra azt mondtam, minden lány polcán ott kell lennie és használnia, akkor ezt kötelező. Nem meglepő, hogy ezt hagytam utoljára, hiszen ez a kis dobogóm első helyezettje, mivel megvan benne szinte az összes dolog, ami a fentiekben. Kellemes virág illata van, ami nem zavaró (lehet kicsit elfogult is vagyok, hiszen a cseresznyevirágos dolgok a kedvenceim). Hidratál, a megviselt, fáradt bőrt feszesíti, visszaadja a rugalmasságát, a pattanások után maradt kisebb foltokat világosította, a kipirosodást enyhítette és tényleg egészségessé varázsolja a bőrt. Persze, minden ember más, lehet valaki pont ezt a maszkot utálja, amiről én ódákat tudnék zengeni, annyira jó.

Viszont minden szépben van valami rossz, ha valaki véletlen érzékenyebb az alkoholra, akkor lehet nem fog neki tetszeni a maszk, hiszen az összesben van alkohol, erre sajnos vagy nem sajnos nem mentes.

Az összes termék 7 dologra mentes: imidazolidinil-karbamid (tartósítószer), poliakrilamid (befolyásolja a nedvesség tartalmat), trietanol-amin (pH szabályozó), ásvány olaj, szilikon olaj, parfüm/illatszerek, pigment.

Tippek:
  • Ha megviseltebb a bőröd, érdemes 15-20 percig az arcodon hagyni a terméken feltüntetett alap 10 perc helyett. 
  • Ha speciálisabb maszkot szeretnél (gondolok itt azokra a maszkokra, amik bizonyos feltételek mellett melegíthetők/hűthetők és ezért dupla vagy tripla árat kérnek el), nem kell olyat venned, hiszen ezek a maszkok alkalmasak hűtésre is, ha berakod őket 10 percre a hűtőbe. 
  • Hipó-allergének, így elvileg minden bőrtípusú ember használhatja. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése