Zeneajánló: Hatalom~ - KÉrdekesség

2017. máj. 14.

Zeneajánló: Hatalom~


  Sziasztok! Tudom rengeteget hagytam ki,de közbejöttek dolgok és azt sem tudtam hol a fejem, ezért elnézéseteket kérem. Most a hatalom témával jelentkeznék. Ezt is sokféle képen értelmezhetjük, más uralkodik felettünk, mi uralkodunk mások felett. A mások általi elnyomásról és,-vagy mások elnyomásáról, vagy felülkerekedünk a minket elnyomókon. Rengeteg módon foghatjuk fel az egészet. Kezdjünk is neki.:DMegj.: A fordításokat köszönjünk szépen az Ashiyo Fansubnak, xRinayax-nek és a PengSang-nak. Minden fordítással kapcsolatos jog őket illeti.

1 B.A.P - Power

2012 áprilisában kislemezként megjelent szám.Személy szerint én a debütálásuk óta nyomon követem a fiúkat és nagyon örülök,hogy megmaradtak olyannak amilyenek, baromi tehetségesnek és tisztának.

2. Magen Lee - Stronger

A Stronger Magen 2016-os eredeti Stronger c. kislemezén található. Az egész angol nyelven íródott és felénekelt, ettől függetlenül nagyon jó és én a koreai pop-hoz sorolnám be, hiszen a nyelvtől függetlenül a Soul Shop Entertainment-nél van leszerződtetve.

3.NELL - The great escape

Hogy őszintén megmondjam, én csak egy dolgot nem értek a NELL-el kapcsolatban, azt hogy miért nincs nagyobb hírnevük. Valami isteni amit csinálnak, amikor én régebben rájuk bukkantam hálát adtam mindennek, esküszöm. Igaz absztrakt módon,de baromi sok és mély jelentése van a szövegeiknek. Annak is ajánlom aki csak a szép pofik miatt hallgat kpopot,vagy esetleg nem kedveli a zenekaros bandákat. Maga a szám egy 2014-es Stúdió albumon található, melynek címe Newton's Apple.

4. San E- #LuvUHaters

San E ezzel a számmal kerekedik felül az utálóin, mit ne mondjak azért eléggé betalál vele , nem ?:D a LuUHaters egy 2015-ös Stúdió lemezen helyezkedik el, amit The Boy Who Cried Wolf ismerhetünk.

5. BTS- N.O

Szerintem ez a szám mindent el mond, nem kell hozzá magyarázat. 2013-as Összeállított album, címe O!RUL8,2?. Az első számok egyike.

Köszönöm,hogy velem tartottatok, és még egyszer sajnálom ezt a nagy kihagyást.
Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése