Idol reakciók a fanfictionre - KÉrdekesség

2017. máj. 10.

Idol reakciók a fanfictionre

Ahogy pörgetek lefelé a hírfolyamban egyre több és több fanfic jön velem szemben. Nem vagyok oda értük különösebben, nem is értem mért vagyok benne bizonyos csoportokban.
Manapság egyre több az önjelölt írópalánta, akik mi mással, mint a yaoival kezdik meg "fényes karrierjüket".
Ha koreai vagy és koreaiul írsz fanfictionöket van arra egy parányi esélyed, hogy az általad istenített idol elolvassa az irományodat. Akár virtuális, akár nyomtatott formában, mert igen, van olyan, hogy megjelennek ezek a bizonyos fanfictionök. Ez mondjuk nem ritka, sok fanfiction jelenik meg világ szerte, például a Romeo és Júlia is egy fanfiction. Érdekes, nem?

Super Junior - Yesung
"Nagyon nem tetszik! Nem szeretem a férfiakat!"
Egy rádióműsorban bevallotta, hogy egyszer elolvasott egy jó vaskos yaoi fanfict, amit egy rajongója küldött ajándék gyanánt. A rádióadásban Yesung kifejezte ellenszenvét és zavarát, amiért a rajongók egy másik taggal (Ryeowook) hozták össze. 
Azt is elmondta, hogy nm nézi jó szemmel a férfiak közti szerelmet és hogy inkább egy csinos női idollal hozták volna össze egy fanfiction erejéig. 

TVXQ/DBSK - Yunho
"Jaejoong és én közel állunk egymáshoz, de nem úgy"
Az egyik legismertebb DBSK-s OTP, rengetegen hittek és talán a mai napig hisznek a YunJaeben. Egy alkalommal megkérdezték Yunhotól, hogy olvasott-e már vagy kapott-e már fanfictiont, a válasza a fenti idézet volt. 

Super Junior - Heechul
Nem titok, hogy Heechul szabadidejében gyakran ír történeteket, meséket. Így nem csoda, hogy felcsapott fanfiction írónak is, amiket néha napján publikál is az interneten a rajongók nagy örömére. Ezidáig megírt két TaekChul (Leetek x Heechul) fanfict és egyet a népszerű trioról, az EunSiHae-ről (Eunhyuk x Siwon x Donghae) is közzétett. /Megjegyzés: Úgy elolvasnám őket magyarul ></

Nu'est - Minhyun
Minhyun szerint a fanficek azért érdekesek, mert a rajongók elképzelik, milyen kapcsolat lehet a tagok között. A kedvenc shipjei a BaekRen és a BaekMin. Azt is elárulta, hogy JR és Ren shipellik is a JRen-t. 

JYJ/DBSK - Jaejoong
Egy még a DBSK idején adott interjúban elárulta, hogy elolvasott egy olyan fanfictiont, amiben anyaként ábrázolták, amit személy szerint furcsának talált. Yunho is elolvasta a fictiont, aki viszont megörült, hogy megkapta az apa szerepet.

Block B - Zico
Miután elolvasott egy ZiKyung fanfictiont szabályosan szidta a fanokat, ugyanis hatalmasat csalódott bennük. A BBC-ktől többet vár, túl ártatlan volt a fic, a "lényeg" nem volt elég részletesen, kifejezően megírva - legalábbis Zico szerint. 

4 megjegyzés:

  1. Sziasztok! Maga a poszt tényleg érdekes, de mint már előttem párszor, most én is szeretném felhívni a figyelmeteket a helyesírásra. Több helyen el van gépelve és ez elég zavaró tud lenni. Pl: Yesung posztjánál "tálom a férfiakat" és ugyancsak itt a "nm". Bocsi, hogy ezt mondom, nem sértés, csak jó lenne egy kicsivel több odafigyelés az ellenőrzéskor.
    ~Szandi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok. Látom töröltétek a hozzászólásom. Hát jó. Viszont az első mondatot Yesungnál akkor sem értem ''Nagyon tetszik. Utálom a férfakat" Ez így most mi? Lehet én vagyok a hülye, de szerintem semmi értelme sincs.
    UI: Nem értem minek kellett törölni... Csak egy megjegyzés volt...
    -Szandi

    VálaszTörlés
  3. Szia. Esetleg tudsz kuldeni nekem egy linket a Heechul altal megirt fanfictionok kozul? Nem baj, ha angol vagy koreai csak kivancsi vagyok ra. Elore is koszonom.

    VálaszTörlés
  4. Annyíra bírom hogy néhányuk van felháborodva a fc-k miatt, miközben ők csinálnak mindenféle félreérhető dolgot az adott taggal. Ne csodálkozzanak a fanok elkezdenek shippelni.

    VálaszTörlés