A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok part.2 - KÉrdekesség

2016. jún. 24.

A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok part.2

A korábbi hasonló cikkecském elég népszerű volt, így gondoltam, hogy bizonyára nagyon örülnétek egy újabb hasonló jellegű kritizálásnak ^^ Aki nem olvasta volna az előzött az ezen a linken elolvashatja.

Egy újabb adag "csúnya" idol:
"Kezdjük a BTS-szel, mert Ők sehonnan sem maradhatnak ki. A netizenek (élet nélküli, copfos kislányok, akiknek nincs jobb dolguk, mint belekötni mindenbe és mindenkibe) szerint NamJoon (Rap Monster) és HoSeok (J-Hope) nem tartoznak a legjóképűbb idolok szerint, sőt szerintük Nam egyenesen ronda. Tehát..." - Anita, a blogger. Ezt az előző cikkemből idéztem. A mostani áldozatom most HoSeokie lesz ^^


J-Hope... Akarom mondani J-Horse nem véletlenül kapta a J-Horse becenevet. Nem, egyáltalán nem. Úgy nyerít, mint egy ló -, mert nem, ő nem nevet. J-Hope nyerít. A mellékelt képen láthatjuk, ahogy szemei összeszűkülnek, lelátunk a torkán, illetve rálátást kapunk az ínyére is. Az orráról nem is beszélve! "Kicsi" krumpliorr. Egyébként olyan viccesen nevet, nem? :D Nem csak a nevetése vicces, hanem a személyisége is - jó értelemben. J-Hor... Hope reményt, jókedvet ad nekünk a viccei segítségével. Amik néha annyira nem is viccesek, de még mindig jót mosolygunk rajra. Van olyan, akit nem derített legalább egyszer jókedvre? Nem? Tudtam ^^

A következő egy olyan személy lesz, akit nem ismerek annyira jól, de mégis. Ezt most értettétek? Bevallom én se nagyon :D Szóval a következő "rondaság" Dongwoo (INFINITE). Bevallom nem ismerem annyira a srácokat, és Dongwoo se épp a kedvencem, de van szemem. Az utóbbi időben még szemüvegem is lett, szóval most extra jól láttok! ^o^ Tehát Dongwoo...  Barna bőr, kissé ijesztő, hűvös aura, nagy fogak. Röviden így tudnám jellemezni Dongwoot. Emiatt a hűvös, sötét aura miatt tűnhet ijesztőnek, ami miatt az ember nem veszi rögtön észre, hogy ez a Dongeoo bizony elég jóképű. Legalábbis a szája gyönyörű, azok a csókos ajkak *-*



Ha ránézel Zicora, mi jut először az eszedbe? Egy gengszter. Egy olyan személy, aki kétes dolgokat művel az éjszaka közepén. Az embereknek nagyon megoszlik róla a véleménye. Vannak akik csípőből elítélik a sok tetkó miatt, vannak akiknek pont emiatt szimpatikus. Nekem az e
lején borzasztóan ronda volt. De tényleg, konkrétan nem bírtam ránézni! Emlékeztek a debüt dalukra? Na nekem ott bőven elég volt, aztán jött a raszta haj, ami szintén nem. Nekem nagyon nem. De ha eltekintünk a külsejétől, ami még mindig elég... "Gengszteres", de erről nem tehet, ilyen az arc berendezése ^^ Szóval, ha eltekintünk a külsejétől, akkor megismerhetünk egy Hello Kitty mán fiatalembert, aki egyébként egész normális.


Most többre nem telet, pedig még van néhány idol, akiket szívesen kritizálnék, de... Valahogy úgy érzem, hogy ez a mai se lett valami kiemelkedő. Igazából sebtiben dobtam össze, sietnem kell, mert hivatalos vagyok egy - tényleges, igazi - születésnapi partyra.

2 megjegyzés:

  1. Hű... Nos miután olvastam a cikket csak ültem és gondolkoztam. Először dühös voltam, mert igazából ez az első, olyan kritika számomra, ami nem túl pozitív. J-Hope nevetése nekem semmi kép nem nyerítés, de kinek mi.
    Abban teljesen igazad van, hogy egyikük sem tökéletes. De ezért is szeretem őket. Nem azért lett Jimin az abszolút kedvencem, mert "úúú kockahas", hanem mert imádom a sok hülyeségét, a hangját és azt, ahogyan táncol. Hogy sosem adja fel. Nem érdekelne az sem, ha egy kicsit kövérebb lenne, ami őszintén szólva nem is ártana.
    Remélem nem egy ovis véleményt, megjegyzést olvastál, de most egy kicsit fáradt vagyok, nem igazán megy a fogalmazás. Azért remélem leszűrted a lényeget. Senki sem tökéletes és ez így van rendjén. :)

    VálaszTörlés
  2. DAESUNG. Igaz, a YG nincs olyan szinten az idolok fogásával, mint pl. az SM, de ezért pár anti-fan kinézni. Viszonylag nagy orr, kicsi szemrés, ha nevet, eltűnik a szeme. De amúgy igen,J-hope rengeteg gyűlöletet kap azért, mert "nem olyan helyes, mint a többi tag".

    VálaszTörlés