Pletkya Rovat: A heti igaz/ hamis hírek! - KÉrdekesség

2016. jún. 18.

Pletkya Rovat: A heti igaz/ hamis hírek!

Sziasztok! Itt vannak az e heti hírek. Jó olvasást!



A 'netizenek' és a rajongók azt akarják hogy Song JoongKi színész és Song HyeKyo randizzanak. A 'Fanmeetingen' nagyon sok bókot kaptak. A Song Song pár volt a 'Fanmeetingen'. Június 17. -én Kínában, Song HyeKyo üdvözölte a partnerét a 'Descendants of Sun' nevű koreai sorozatból, és olyan jól üdvözölte őt, mint a szerető rajongói. Song HyeKyo ezt mondta: 'Song JoongKi óriási népszerűségnek örvend, ezt az internetről és a cikkekből tudom. Személyesen látni szemtől szembe boldoggá tesz engem. ' Song JoongKi így válaszolt: 'Nem volt ennyire izgalmas, mint amikor Lee KwangSoo a múlthéten megjelent. Ez az első alkalom amikor együtt utaztunk el valahova, de élveztem. Noona annyira csinos! ' HyeKyo később ezt is mondta: 'Amikor még nem találkoztunk, nagyon vártam, hogy végre találkozzak JoongKi- val mert mindenki azt mondta hogy kedves. Ő sokkal jobb, mint amilyennek gondoltam. Nagyon őszinte ember és jó barát. '



A JYJ Yoochun-ját 4 nemi erőszakkal vádolják. 4 nő, akik Yoochun rajongójának mondják magukat, nemi erőszakkal vádolják őt, és emiatt fel is jelentették őt. A rendőrség nyomozz az ügyben. Az áldozatok azt állították, hogy Yoochun bevallotta nekik hogy szereti őket, majd szexuálisan elkezdte őket zaklatni. A 4. nő, aki utoljára jelentette őt fel, azt állítja, hogy egy bárban, részegen zaklatta Yoochun a nőt, de Yoochun-nak bejelentett betegsége van, miszerint gyógyszereket szed, és ezért nem is ihat. Yoochun azt állította, hogy akkor  a bárban tartózkodott viszont csak üdítőt ivott. A 4 nő azt állítja, hogy Yoochun hazudik és folyamatosan iszik, mivel a 4 nőt ittasan zaklatta. Az első nő már visszavonta a feljelentést. A rendőrök ezt mondták: 'Jelenleg nyomozzunk. A nemi erőszakot nézzük meg, a fogva tartást, és a részvételt a prostitúcióban Yoochun által. ' Yoochun tagad mindent, és azon gondolkozik hogy elhagyja a csapatot. Nem rég egy peticíó indult Yoochun védelme érdekében.


Jang Kiha a barátnőjéről beszél, IU- ról. Jang Kiha június 15. -én megjelent a 'KBS 2TV's Yoo Hee Yeol Sketchbook'-ján, ahol a barátnőjéről kérdezték. Megkérdezték tőle, hogy IU mit gondol Kiha-ról. Kiha ezt válaszolta: 'Azt mondta, hogy helyes vagyok. Sok férfi irigy rám. IU azzal viccelődött egyszer, hogy nem azért irigyek rám mert helyes vagyok, hanem hogy IU az én barátnőm, és én inkább az utolsóval értek egyet. ' A dalokról is megkérdezték Kiha- t. 'Sok dalt írt nekem. Úgy gondolom, hogy nem lenne rossz ötlet egy közös dal, ami a szerelemről szól. ' Az MC még ezt is megkérdezte: 'Nem baj, hogy IU túl sokat dolgozik? ' Ezt válaszolta: 'Nem baj. Én is sokat dolgozom. Nekem mindegy. Addig mindegy, amíg az egészségére ez ki nem hat, aggódom érte. '



Egy nőt letartóztattak, mert a YG Entertainmentben késsel tartózkodott. A hírek szerint a nő betört az épületbe. Június 17. -én a 'TV Report' kijelentette, hogy egy 30 éves nő betört a YG épületébe, és kést birtokolt és fenyegetőzött. Szerencsére senki sem sérült meg, de a dulakodás alatt pár alkalmazott ruháit elszakította  a késsel. Majd a nőt le is tartóztatták, és kijelentették hogy több információt nem adhatnak ki ezzel kapcsolatban.


A VIXX Leo- ját kritizálják, mert a Musical-je után észrevették, hogy a rajongók mekkora szemetet hagytak maguk után. Egy online közösség nem rég megosztotta a szemétről a képeket, amit Leo rajongói hagytak maguk után, és ezért Leo- t kritizálják. A 'netizenek' azt hiszik hogy ez a szokás a VIXX rajongóinak, az úgynevezett 'Starlight- oknak' . Mikor az előadás véget ért, amiben Leo is játszott, a szemetet az alkalmazottaknak és néhány rajongónak akik ott maradtak nekik kellett feltakarítaniuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése