Pletyka Rovat: Heti igaz/hamis hírek - KÉrdekesség

2016. jún. 26.

Pletyka Rovat: Heti igaz/hamis hírek

Sziasztok! Ez itt az e heti hírek! Remélem tetszenek és várom a véleményeket! 


A JYJ Yoochun ügyét még mindig nyomozzák a rendőrök. A rendőrök bevallották, hogy Yoochun már az elején bevallott valamit, erről beszéltek: 'Yoochun még a legelején bevallotta, hogy egy bárban tartózkodott, de viszont csak üdítőt ivott, és nőket is fogadott fel, viszont őket nem bántotta. Az a furcsa nekünk, hogy mind a 4 nő abban a bárban dolgozik, és mindegyik pénzt akar Yoochun-tól. Yoochun nem akar feljelentést tenni ellenük, mert már nagyon legyengült. De még mindig nyomozunk az ügyben. ' A cég azt állítja, hogy Yoochun karrierjének vége még akkor is ha ártatlan. Megkérdezték Yoochun főnökét erről: 'Úgy gondolom, hogy ha sikerül Yoochun-nak tisztáznia magát a vádak alól, akkor se mehet újra képernyőre vagy esetleg színpadra, mivel emiatt a botrány miatt sokan hátat fordítottak neki, Yoochun még nem ennyire erős hogy ezt figyelmen kívül hagyja. Ez az első nagy botránya. ' Ez az incidens nem csak Yoochun karrierjére veszélyes, hanem a cég hírnevére is. Yoochun főnöke szerint gengszterek is meglepődhetnek ezen.


A szóbeszédek szerint Lee SeungKi-nek állítólag van egy titkos gyereke. Június 21. -én kezdték el terjeszteni a szóbeszédeket, miszerint Lee SeungKi-nek és sminkesének van egy közös gyerekük. Az ügynökség tagadja ezt, és kérték Lee SeungKi-t, hogy tegyen eljárást az ellen, aki elkezdte terjeszteni a szóbeszédet. Lee SeungKi már elkezdte a katonai bevonulását, az ügynökség addig próbálja kideríteni melyik 'netizen' terjeszti a szóbeszédet.



A SISTAR Hyorin-je megemlítette, hogy Yubin mit tett Az 'Unpretty Rapstar- on' , az állítása szerint zaklatta őt. A 'Radio Star-on' június 22. -én nyilatkozott az 'Unpretty Rapstar-ról' és azt is megemlítette, hogy Yubin zaklatta Hyorin-t. Hyorin ezt mondta: 'Nagyon nehéz volt egy színpadra állnom Yubin-nal, mivel nem nagyon jöttünk ki egymással, magam sem tudom miért. A tagok nevei is felmerültek a "vita" közben, és magam is gondolkoztam hogy miért. Gondolkoztam, hogy mit tegyek és megkért, hogy ne mondjak semmit Jay Park iránti szerelméről, de kimondtam amire nagyon dühös lett. De ha nem bír, nem értem miért mondott el ilyet nekem. Bocsánatot kértem tőle a koncert után de meg sem hallgatott. Megkérdeztem tőle, hogy a tagok nevét miért hozta fel de csak hátat fordított nekem és elment. '







B1A4 Gongchan-ja őrülten féltékeny, amikor Sandeul és BTS Jin-je együtt mentek el a vidámparkba. A rajongók úgy látták, hogy Gongchan dühös, és pár perccel azelőtt látták, hogy Sandeul elmegy Jin-el. Pár rajongó is féltékeny lett, de sokan nyugtatják Gongchan-t. A rajongók tudomása szerint egyszer Gongchan és Sandeul is elmentek vidámparkban és sokak szerint, ezért lett féltékeny Gongchan.


Hamis 2NE1 Comeback 'Teaser' kép kering a neten. Sok rajongó amint megtudta hogy hamis Comeback fotók kerültek nyilvánosságra, bántják a 2NE1-t. Június 24. -én megosztották a 2NE1 Comeback fotóját. Ennyit írtak a képre: '2NE1 2016 Comeback' . A kötekedést egy rajongó kezdte, miután mindenki örült ennek. Ezt írta az egyik 'netizen' : 'Nagyon örültem ennek, és már dicsértem a YG-t, de utána olvastam a megjegyzéseket, és akkor láttam hogy ez hamis. '  Még áprilisban, együtt döntötték el Minzy- vel, hogy nyáron csinálnak egy erős Comeback- et.



Egy nő azt állította, hogy az ex EXO tagja, Kris a volt barátja. A kínai média szerint június 20- án Shao Gna nevű nő azt állította, hogy Kris volt barátnője. Kiderült, hogy ez az a nő aki legutóbb elindított egy pletykát Kris-ről. A nő egy audiofelvételt játszott le, ami bizonyítja Kris randi botrányait. Kris nem nyilatkozik erről.


 A BTS Ázsiai turnéjára körülbelül 144,000 jegy fogyott el. Az 'Epilogue Asia Tour' elkezdődött, eddig a BTS-re vették a legtöbb jegyet. 14 előadás lesz 10 városban. Tajvanban és Macauban "kevesebb, mint 5 másodperc alatt fogyott el az összes jegy". A BTS most már híres Nanjing-ban, Peking-ben, Osaka-ban, Nagoyaban, Tokióban, Bangkokban és Manilaban.


Lee Minho színésznek több, mint 10,000 USD-t adományoztak a rajongók, mivel Lee Minhot is egy szülő nevelte, így megajándékozták őket Minho születésnapja alkalmából. Az állítások szerint a rajongók 11,860,000 KRW-t adományoztak, ami 10,000 USD. Minho-nak nem rég adtak egy díjat, a 'Ministry of Health-t' , 'Welfare-t', és első évi 'Sharing Happiness Awards Ceremony' -t. Lee Minho nagyon köszöni az adományozást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése