A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok - KÉrdekesség

2016. ápr. 24.

A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok

Gyakran találkozunk olyan cikkekkel az internet sötét, kénköves bugyraiban (allkpop, Koreaboo), amikben egy-egy idol szépségét kérdőjelezik meg. Általában - mindig - nagy felháborodás veszi körül a cikkeket, ezzel is növelve a látogatottságukat. Bizony, Ők ezért csinálják.
De! Mi van, ha azt mondom, hogy tényleg csúnyácskák a fiúk? Mert bizony csúnyák, sőt néhányuk szinte már ocsmánynak számít a koreai szépségideál szerint. És itt is van a lényeg: a koreai szépségideál szerint.
Sok helyen lehet olvasni a koreai szépség ideálról, akiket jobban érdekel, akkor kattintson Szívemben Korea oldalára. Szépen össze foglalta a lényeget ^^
Tehát, ha koreai vagy és nincs V alakú állad, nincs dupla szemhéjad, nincs tökéletes orrod, nem fehér és hibátlan a bőröd, ha nincsenek rajtad mínusz kilók, akkor valószínűleg nem illesz bele a szépségideálba.
Kapásból fel tudunk sorolni öt idolt, akik nem felelnek meg ezeknek az elvárásoknak, igaz? Persze, hogy igen.
Vegyünk sorra néhány "csúnya" idolt:
Kezdjük a BTS-szel, mert Ők sehonnan sem maradhatnak ki. A netizenek (élet nélküli, copfos kislányok, akiknek nincs jobb dolguk, mint belekötni mindenbe és mindenkibe) szerint NamJoon (Rap Monster) és HoSeok (J-Hope) nem tartoznak a legjóképűbb idolok szerint, sőt szerintük Nam egyenesen ronda. Tehát...

Na, igen... Nam nem egy tipikus virág fiú, de nagyon nem. Gyakran elég érdekes képeket rak fel a twitterre és a /tánc/ mozgása is elég érdekes. Azok a rángások elképesztőek, ugye? Én körülbelül ennyit tudnék ehhez hozzászólni. Való igaz, az orra nem tökéletes, a bőre se falfehér - nem úgy mint szellem YoonGinek- és vannak előnytelen képei, amiket saját maga tölt fel a netre, de ennek az ellenállhatatlanul különös mosolynak ki tud ellenállni? 

Most megtalálták Bobby drágámat is a netizenek. Aki esetleg nem ismerné az iKON rappere a kis prücsök. Ha most azt mondom, hogy szerintem kapafogai vannak nagyon megharagudtok rám? Igen? Hár, akkor ez van, mert Bobbynak igenis kapafugai vannak. Tipikus ázsiai feje van, ha nevet eltűnnek a szemei. Szerintem dicséretes, hogy nem feküdt kés alá. Nem mintha dicsérni szeretném a YG-t és az SM-t pocskondiázni /valójában de/, de ha Bobby SM-es lenne, műtve lenne. Engem ez a kapafog varázsolt el még annak idején, amikor először megláttam abban a bizonyos túlélő showban. Megjegyzem azóta nem nézek egyet se, nem visz rá a lélek


És, ha már szem nélkülii idolról van szó nem hagyhatjuk ki SungGyut se! Egyetlen hibája a gyereknek - véleményem szerint - a szeme. Mindenki tudja, hogy Ő az a bizonyos leader, aki csukott szemmel járja a világot. Ha nagyon gonosz lennék, akkor megemlíteném, hogy Leader-nim szemrése nincs egy centi se. Hah... Valahogy kicsúszott.  De ha valamilyen csoda folytán SengGyu mégis kinyitná a szemét nekem nem lenne ugyanaz a személy. Már nem SungGyu lenne, hanem valaki más. 

Természetesen nem maradhat ki a no-eye king DaeSung sem a sorból, akibe már elég sokszor belekötöttek emiatt. A meghallgatásokon is Ő volt az a bizonyos "Unpretty Boy"... DaeSungnak a szeme időről időre eltűnik, az orra se tökéletes, a bőre egy kicsit sötétebb tónusú és nekem úgy tűnik, mintha meghízott volna egy kicsikét. A legtöbben szerintem nem is a külseje miatt szeretik, hanem a pozitív kisugárzása miatt, mert Ő ugye egy "Smiling Angel". A kölök tele van szépséghibákkal, de valahogy én nem látom csúnyának -, ahogy a többieket se.

Az ötödik és egyben utolsó idol, akit kritizálni fogok nem más, mint HyukJae (EunHyuk)! Nem tudom, hogy ki tudja, de nekem a SuJu a mindenem, imádom az összeset, de úgy tudom őket szapulni, hogy az ember megkérdőjelezi, hogy tényleg szeretem-e Őket. Tehát Hyukie... Azt a szardellatestet senki se tudja felülmúlni, mint amivel HyukJae rendelkezik. Ha választanom kéne egy állatot, amihez Hyukiet hasonlatinai tudom, akkor a halat mondanám. Kicsi szemek, karakteres pofacsontok, vékony és karcsú testalkat, sápadt bőr, bamba tekintet. Ha vigyorog kilátszódik a rozsaszin ínye, ám mégis ez a vigyor melegséggel tölti el a mellkasom. Nem is tudom mi számomra Hyukie, talán az első szerelmemnek nevezném a többi taggal együtt. Kevés ember kezében áll olyan jól egy bárány, mint az én - és sok más - EunHyukom kezében. *kép*

Elég szubjektív cikkecske lett, nemde? Talán ezek után sokan megfogják utálni a blogot, talán nem fognak többet ide felnézni. De szerintem fontos lenne észrevenni a kedvenceink hibáit, mert tele vannak hibákkal, ők is emberek - hiába feledkeznek meg róla néha az emberek. Ha bármilyen hozzáfűzni valótok van a bejegyzéssel kapcsolatban vagy csak elakartok küldeni a pokolba, akkor nyugodtan osszátok meg velem. Szívesen elolvasok bármilyen véleményt, jöhet hideg és meleg is ^o^

4 megjegyzés:

  1. Végigröhögtem a cikket, és nem azért, mert nem tetszett:D Ritkán olvasok igazán őszinte véleményt és ez tök jól esett, hogy valaki nem csak abból áll ki, hogy "Oppa a legtökéletesebb". Mert nem. Én is rengetegszer poénkodom azzal, hogy "hahaha L.Joe a legtökéletesebb", de tisztában vagyok vele, hogy dehogy, sőt... xD Neki is vannak hibái xD (Mik azok a pálcika lábak, he?)
    Igazán feltud bosszantani, ha valaki teljes meggyőződéssel mondja, hogy az ő ultija/vagy csak biasa bizony tökéletes és nincsenek hibái és hogy mertem megkérdőjelezni azt a gyönyörűséget. Valamint az is nagyon zavar, amikor rám akarják erőszakolni a biasukat, hogy "nézd milyen szép, hát nem csodás, szeresd!". És nekem jönnek, ha azt mondom, hogy nem tetszik. Ízlések és pofonok, emberek, ízlések és pofonok!
    Ugyanígy a lány idolokkal kapcsolatban is.
    Meg amúgy is:D Ne a kinézetéért szeresd a biasod, hanem a személyisége és a hangja miatt. Rengeteg helyen látom, mikor megkérdeznek valakit, hogy miért az a bizonyos személy a biasa, akkor azt válaszolja, hogy "azért mert jól néz ki és xy MV-ben olyan hűűű". Na ne. xD Én is mindig megjegyzem, hogy elsőre kit találok helyesnek, de az esetek többségében mégse ő lesz a biasom xD
    Szóval nem értem az embereket. xD
    (Ha valahol eltértem a témától, akkor bocsánat x3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a hosszú kommentet :D Igen az ilyen fanok mnagyon ki tudnak késziteni, de el kell őket viselni :/
      És mielött elfelejteném: Örülök hogy ennyire tetszet a cikkecske :D

      Törlés
  2. Hűű hát nekem ez nagyon tetszett XD A szardella testnél kiégtem xddd És néhánynál meg felháborodtam...Pl.Daesung..nem értem miért kell belekötni.Inkább figyeljenek arra,h milyen gyönyörű hangja van!(Pont a hangjáért a biasom a BB-ből :3)..Meg szerintem,pontosan ezért olyaan különleges!Mert nincs tökéletes orra,az arca meg...kocka(?).Aszeme pedig,ahogy te is mondtad,olyan elbújós.És a szája...a szája olyan ahwhwww...Szeretem mikor egy idolnak ilyen teltek az ajkai *-*.Meg úgy összeségben...ezek a hibák tetszettek meg benne..szóval XD <3

    VálaszTörlés
  3. (Tudom, már majdnem 2 éve írtad ezt a cikket)
    Ehhez az egészhez annyit fűznék hozzá, hogy pont a biasaimat soroltad fel:D
    RapMon táncmozgása valami hatalmas, de így szeretem. Mellesleg a kis cuki arcát is megzabálnám. Sunggyu... Róla annyit, hogy egyenesen IMÁDOM azokat az idolokat, akiknek nagyon kicsi a szemrésük❤
    Daesung szintén nagy kedvencem, mondhatni ub-m, pont a "hibáit" szeretem rajta.
    Bobbynál szintén ez. Azok a kapafogak... Valami halál(na meg a szemrés:D)
    És Eunhyuk mosolya is meg tud ölni. Lehet, hogy kilátszik az ínye, de pont ettől tartom elbűvölőnek. Nekem nagyon bejön az a mosoly.

    És a kapafogas rész... Hát én sírok:'D

    VálaszTörlés