Féléves a blog - KÉrdekesség

2016. jún. 24.

Féléves a blog

Ma, pont mához hat hónappal nyitottam meg a blogot. Azt hiszem ez egy hatalmas mérföld kő. Igen, biztosan az.
Már egy csomószor elmondtam - és fogom még mondani-, hogy sose hittem volna, hogy ennyien olvasni fogják a blogot. Hadd jöjjek a számokkal, mert imádok számokkal és statisztikákkal jönni :D
Szóval, az elmúlt hat hónapban 37.487 kattintást számolt össze a blogger. De ez egy pillanatnyi adat, folyamatosan nőnek és csak nőnek ezek a számok. A legsikeresebb hónap a múlt hónap volt, több, mint tizenkétezer megtekintéssel. Ezek hatalmas számok, nem? Összehasonlítva az első három hónappal, amikor még egyáltalán nem haladtam meg a kétezer  megtekintést. Vajon ebben a hónapban sikerül meghaladni a múlt hónapi rekordot? Jelenleg, ebben a pillanatban 7.319 kattintásnál tartunk.
Ebben a félévben rengeteg minden történt. Lettek társaim, kaptam sok-sok segítséget és támogatást, de már köszönetet is, aminek nagyon örültem ^^
Nem akarom tovább szaporítani a szót, úgyse olvassa senki ezeket a kis írásokat ^^ Tehát a lényeg:

Támogassatok minket továbbra is a következő félévben!
Köszönjük!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése