Hírességek, akiknek nincs SNS-e - KÉrdekesség

2019. dec. 11.

Hírességek, akiknek nincs SNS-e

Mielőtt belekezdenénk tisztázzuk, hogy mit is jelent az SNS szó: Az SNS egy angol betűszó, a Social Network Service "szociális hálózati szolgáltatás" rövidítése, magyarosabban "közösségi oldalnak" lehet fordítani, ide sorolandó például a Facebook és az Instagram is.
Most olyan hírességeket fogok felsorolni, akik valamilyen oknál fogva elzárkóznak a közösségi oldalaktól.

01.: Gong Yoo
"Ha megosztom a magánéletem a közösségi oldalakon nyerek valamit, de vesztek is."
02.: Yoo JaeSuk
"Ha felregisztrálnák valamelyik közösségi oldalra, egész nap rajta lógnék."
03.: Song JoongKi
"Nem vagyok jó a technológiában. Nem használok közösségi oldalakat,
mert nem tudom, hogy kell."

04.: Park BoYoung
"Valójában hirtelen haragú ember vagyok, ezért nem használok SNS-t.
Nem bízom magamban. Nagyon szentimentális és temperamentumos vagyok,
így távol maradok tőle. Inkább naplót írok."

05.: Kang DongWon
"Nincs mit megosztanom. Nem szeretek idegenekkel beszélgetni.
Mindenkinek másmilyen a személyisége."

06.: Park HaeJin
"Az SNS elősegítheti a kommunikációt, de azt hiszem, többet árt, mint használ.
Sok botrány kötődik az SNS-hez."

07.: SHINee Minho
"Nem vagyok jó a technológiában, és nem érzem szükségesnek az SNS használatát.
Nem akarom pazarolni az időmet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése