Amikor a koreai művészek és a popkultúra találkozik - KÉrdekesség

2019. dec. 10.

Amikor a koreai művészek és a popkultúra találkozik

Ez a cikk már nyár óta arra vár, hogy végre valahára közzétegyem és megtudják csodálni a blogra tévedő szerencsés vagy épp kevésbé szerencsés vándorok. 
Maga a cikk egy véletlen okán jöhetett létre. Épp Instagramon böngésztem, nem tudtam magammal mit kezdeni, amikor szembe jött velem egy nagyon aranyos rövid videó, erre fel megnéztem a közzétevő profilját és el lettem varázsolva. Attól a naptól kezdve több koreai művészt is elkezdtem követni Instagrajmon. Most néhány - szerintem - tehetséges müvész munkáját mutatnám meg. 

01.: DowDow ig.: @dowdow_v
Alice Csodaországban

Marvel univerzum: Thanos

Marvel univerzum: Tony Star aka Vasember

Marvel univerzum: Loki

Cardcaptor Sakura

QUEEN

Totoro – A varázserdő titka

Léon, a profi

2.: glonglee ig.: @glonglee
Marvel univerzum: Tony Stark aka Vasember
Marvel univerzum: Hulk

Harry Potter: Hermione
Totoro – A varázserdő titka
Bananya
Overwatch: DVA

ex-PENTAGON - E'Dawn
A Hihetetlen család 

Vissza a jövőbe trilógia:  Marty McFly

Kiki, a boszorkányfutás 

Monchhichi

Szörny Rt.: Boo

3.: Nang Nang Studio ig.:@nang_nang_studio
Marvel univerzum: Marvel kapitány 

4.: GonGon ig.:@ld_studio_gon
Red Dead Redemption 2

Marvel univerzum: Thor

Marvel univerzum: Bosszúállók és Thanos

Marvel univerzum: Deadpool

5.: 유영근 ig.: Jihro2
Pán Péter, Wendy, John és Michael 
Pén Péter, Wendy, John és Michael

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése