A legkülönlegesebb idol autogramok - KÉrdekesség

2019. ápr. 24.

A legkülönlegesebb idol autogramok

Eredetileg egy Koreaboo cikket akartam leközölni, de aztán rájöttem, hogy "Ah, annyi menő más autogramról tudok... Meg néhány elég béna, nem igazán jön be mind..." és így megalkottam a saját gyűjtésemet.
Ebben a cikkben néhány olyan idol aláírást gyűjtöttem össze, amik szerintem vagy nagyon kreatívak, vagy nagyon aranyosak, de akad olyan is, ami csak egyszerűen lenyűgöző.  Természetesen ez egy szubjektív listaszerűség, amit az én saját, egyedi ízlésem alakított olyanra, amilyen. Ha az általad szeretett és imádott idol aláírása nem került fel a listára annak lehetséges okai:
  1. Nem ismerem az adott idolt és így a leírását se
  2. Ismerem ugyan az idolt, de sose láttam még az aláírását
  3. Ismerem az idolt és az aláírását is, de valamiért nem tetszik az autogramja 
01. GFRIEND - YeRin

02. BTS - V


03. Stray Kids - ChangBin

04. BTOB - HyunSik

05. NCT - JiSung

06. The Boyz - New

07. Red Velvet - SeulGi

08. TWICE - Momo

09. Kang Daniel

10. SNSD - TaeYeon

11. B1A4 - Baro

12. B.A.P - HimChan

13. Shinhwa - Eric

14. U-KISS - SooHyun

15. SHINee - Onew

16. CLC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése