Koreai tanulok legsötétebb titkai, amit sose mondanának el a szüleiknek - KÉrdekesség

2019. ápr. 21.

Koreai tanulok legsötétebb titkai, amit sose mondanának el a szüleiknek

Ezek a tanulók anonim módon osztották meg legféltettebb, legsötétebb titkaikat, amiket nem mernek elmondani a szüleiknek.
A kép illusztráció. 

01.
Nem szabadnak sminkelnem, azonban az iskola mellékhelyiségében mindig kisminkelem magam. A sminkeket is mindig titokban veszem meg.

02.
Mester szintre fejlesztettem a tudásomat szexuális/erotikus dolgok terén.

03.
Az a dolog, amit nem tudok elmondani nekik az, hogy... Nehéz időket élek most meg.

04.
Otthon hóvős és távolságtartó vagyok,de az iskolában sokat aegyozok, igazán közvetlen vagyok. 

05.
Nem tudom azt mondani a szüleimnek, hogy "Szeretlek".

06.
Sok BL-t (Boy's Love, férfiak közötti szerelem) nézek. Az anyám azt hiszi Atashin'chin-t (egy rajzfilm sorozat) nézek egész éjszaka. 

07.
Egy csomó piszkos gondolatom van, azt hiszem mindenki után érdeklődök. 

08.
Ki akarok iratkozni az iskolából.

09.
Tudok arról, hogy az apámnak viszonya van.

10.
A saját nememhez vonzódok. 

11.
Tavaly elkezdetek zaklatni az iskolában. A tanárom szerint ezt jelenteni kellene, de akkor megtudnák, hogy az édesanyám egyedül nevel. 

12.
Apa, leszbikus vagyok. Megkérdezte, kit mentettem le a telefonomba "Hercegnő"-ként, azt mondtam neki, hogy az egyik barátnőmet, de valójában a barátnőm az. 

13.
Nem szeretnék sokáig élni.

14.
El kell titkolnom, hogy én vagyok az iskola 11. legjobb tanulója, mert a a családom túl szegény ahhoz, hogy fedezni tudja az egyetemi tanulmányaimat. 

15.
Anya, nincs egy barátom se. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése