A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok part.3 - KÉrdekesség

2017. febr. 14.

A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok part.3

Gyakran találkozunk olyan cikkekkel az internet sötét, kénköves bugyraiban (allkpop, Koreaboo), amikben egy-egy idol szépségét kérdőjelezik meg. Általában - mindig - nagy felháborodás veszi körül a cikkeket, ezzel is növelve a látogatottságukat.

De! Mi van, ha azt mondom, hogy tényleg csúnyácskák a fiúk? Mert bizony csúnyák, sőt néhányuk szinte már ocsmánynak számít a koreai szépségideál szerint. És itt is van a lényeg: a koreai szépségideál szerint.

Sok helyen lehet olvasni a koreai szépség ideálról, akiket jobban érdekel, akkor kattintson Szívemben Korea oldalára. Szépen össze foglalta a lényeget ^^
Tehát, ha koreai vagy és nincs V alakú állad, nincs dupla szemhéjad, nincs tökéletes orrod, nem fehér és hibátlan a bőröd, ha nincsenek rajtad mínusz kilók, akkor valószínűleg nem illesz bele a szépségideálba.

Kapásból fel tudunk sorolni öt idolt, akik nem felelnek meg ezeknek az elvárásoknak, igaz? Persze, hogy igen.

De kik is döntik el, hogy egy idol szép vagy csúnya? Természetesen a netizenek (élet nélküli, copfos kislányok, akiknek nincs jobb dolguk, mint belekötni mindenbe és mindenkibe), akik a tengernyi szabadidejükben véleményt formálnak bizonyos dolgokról. A legtöbb esetben elég... Hogy is mondjam? Nyers? Igen, a legtöbb esetben ezek a "vélemények" elég nyersek. 
Tehát maga a cikk és a csúnya, már-már ronda idolok: 
Kezdetnek tekintsétek meg az eddig megíródott "kritikákat":  az első rész és a második rész.

Megvolt? Akkor kezdjük el most már a tényleges cikket. Az első idol, akit kielemezünk az nem más, mint egy viszonylag friss fiúcsapat leaderje... *dobpergés*



 S.Coups a Seventeen egészének, velejének leaderje! Talán titok, talán nem - attól függ kitől kérdezzük -, de nagyon szeretem a asrácokat, debüt óta figyelem és követem őket. És most térjünk rá S.Coupsra... Nos... S.Coups... Amikor először megláttam azzala be nem határolható színű hajjal egyáltalán nem figyeltem fel rá. Aztán jött a Mansae és a fekete haja. Igen. Az egy sorsdöntő fordulat volt mindkettőnk életében. Rájöttem, hogy kiköpött egér feje van. Mindenféle rosszindulat nélkül mondhatom, hogy a fülei egy kicsit elállnak, de talán még nem nevezhető Yoda háromnak (Igen, tudjuk Chanyeol legyőzhetetlen, nem adjuk át a helyedet #SzeriVan) A fogairól ne is beszélve! Azok a gyönyörű annyira nem is fehér fogak, imádom a fogait, de a két elülső metszőfoga mint egy apró, édes kisegéré és ezt úgy imádom benne. Nézzétek meg a mellékelt képet, hát nem édes az összhatás? :D  Hát, én meghalok tőle olyan kis édes fejet vág és csak két évvel idősebb nálam... Hihetetlen az új generáció, nem?

Amikor megláttam, hogy Hoshit azon a bizonyos "csúnya idolos" listán elgondolkodtam egy kicsit, de nem is akármin. Ez a kérdés merült fel bennem: "Mért pont Hoshit emelték ki, amikor van nála sokkal rútabb tag is? Ez most komoly?" . Aztán referencia anyagként nézegetni kezdtem a google által elsőként kidobott képeket és rá kellett jönnöm, hogy valóban nincs idolosan tökéletesre faragott pofikája. Nem véletlen kapta a 10:10 becenevet, a szemei állása elég érdekesek, sőt már-már murisak is. Legalábbis az én szintén nem tökéletesen álló szemeim számára. De végső soron azért nem akartam hinni a szememnek, mert aranyosnak gondolom az egész srác... Lényét? Igen. Azt hiszem ez a legjobb kifejezés.

A következő a kiért listámról: A Super Junioros ShinDong. Még az első hasonló irományomban leírtam, ogy a Super Junior nálam a best, a legjobb, a legkirályabb, az igazi hallyu king, meg minden pozitív jelző, amit csak el tudtok képzelni, de egyben én vagyok az a személy, aki a legjobban le tudja húzni a fiúkat. Tehát a drága micimacim... Bárki ránéz rögtön megmondja, hogy mi miatt is nem illik bele a koreai szépségideálba. Kicsit duci, mint egy maci. Nem egyszer fordult elő, hogy inkább hasonlított egy gombára (link),. mintsem emberre. Minden külső tulajdonsággal rendelkezik, amivel egy túlsúlyos ember rendelkezik, ezt nem tudom még hova ragozni. Az orra, a puffok arca, a husis ujjai, a mackó teste, a... A mindene. Nem tudom mit mondhatnák :D
Amit megemlítenék, hogy a debütálása óta rengeteget fogyott, szinte fel se ismerni, aki nem hisz nekem itt egy kép, nézzétek meg. Azért választottam be Shindongot, hogy mindenki lássa van, aki képes volt az irracionális elvárások ellenére sikeres lenni az idol szakmában. És képes, le tudd fogyni, bárki képes rá, akinek hisz magában és elég törekvő. Nem szabad feladni ^^

A végére hagytam a kötelező taget, mert ugye BTS nélkül nincs élet, kedves netezők? Hm? Na, ugye? Én megmondtam. Térjünk rögtön a tárgyra, azaz SUGA hibáira. Én mondom, hogy ez az ember egy szellem!!! Ilyen sápadt bőrrel embert még nem láttam, pedig engem sokáig hófehérkének csúfoltak alsóban. A mellékelt képen is jól kivehető a szinte már halál sápadt, szinte már hulla szürke árnyalatú bőrszín. És ez a BeNemHatárolható árnyalatú haj még rátesz egy lapátra, nem hiába hívom szűk baráti körömben Szellem YoonGinek. Tán-tán-talán többet kellene kimozdulnod a szabadba, Yoongi, nem? Néha kivehetnél néhány óra szabit, hátrahagyhatnád a munkát, kiülnél valahova, csak léteznél és élveznéd az életed. Nagyszerű érzés, tapasztalat :

Csak ennyire tellett, nem találtam több olyan idolt, akiről tudnék és akarnék én is írni valamit. Még így is lefaragtam két emberkét, akikről talán majd a következő részben olvashatok. Ha valaki talál egy listát, ahol a csúnya, ronda, csúf-rút idolokat gyűjtötték csokorba az ne habozzon küldje el nekünk ^^ 
Végeztem. 

U.i.: Nem megsértődni, ez egy szubjektív cikkecske volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése