Pletyka rovat: A heti igaz/ hamis hírek! - KÉrdekesség

2016. máj. 6.

Pletyka rovat: A heti igaz/ hamis hírek!

Sziasztok! Itt van az e heti hírek! Mint mindig várom a véleményeket! Jó olvasást! :)

 
UEE és Lee SangYoon randevúznak. Egy újabb sztárpár. Május 2.-án After School UEE-ja és Lee SangYoon színész, hivatalosan is bejelentették hogy randevúzgatnak. Lee Sang Yoon szerződése, J Wide Company, és UEE szerződése Pledis Entertainment megerősítették hogy az a hír igaz hogy ők ketten randiznak.



A 'netizenek' azt állítják hogy a BTS másolja a BigBang-et. A Seventeen-t nem rég azzal vádolták hogy a BTS- t másolják, azután a BTS-t vádolták hogy a SHINee-t másolják, és most meg a BTS-t azzal vádolják hogy a BigBang-et másolják. A 'netizenek' szerint a BigBang 'Sober' című száma és a BTS 'That XX' című száma hasonló, tehát a BTS másolta a Big Bang-et az állításuk szerint. Az  egyik 'netizen' ezt írta ki a Twittere: 'Én egy BigBang rajongó vagyok, és a BTS iránt is érdeklődtem. De én vagyok az egyetlen aki látja a hasonlóságokat? ' Úgy tűnik sok ember ért egyet a 'netizenekkel' , abban hogy a BTS másolja a BigBang-et. Sok ember észrevette a MAMA 2015- nél hogy a BTS és a BigBang cuccai hasonlóak,  bár a felszerelések különbözőek.





Lehetséges hogy egy újabb sztárpár született ugyanis a Girls Generation Taeyeon-ja és a Big Bang G-Dragon-ja elég közel kerültek egymáshoz mostanában. A 'netizenek' azt állítják hogy G-Dragon és Taeyeon bizonyítékokkal randiznak. Az ügynökség és ők is tagadták a hírt. Tiffany miért hívta G-Dragon 'oppát'? A 'netizenek' azt mondták hogy azért hívta hogy G-Dragonnak bemutatja Taeyeon-t. G-Dragon kezén megtalálható az a 'smiley' ami Taeyeon körmén is megtalálható.



Ezen a  'GIF'-en tisztán látszik hogy G-Dragon jót nevetgél Taeyeon arcán és még le is utánozza.








Lee SungKyung lehet hogy randizgat a Block B Zico-jával vagy Kang SeungYoon-al vagy más férfi barátjával. Lee SeungKyung színésznő nem rég megjelent a 'JTBC Please Take Care'-jén, ahol arról volt szó hogy melyik srác áll legközelebb SeungYoon-hoz. Az MC mondta hogy sok fiú barátja van, és megemlítette Zico-t, Kang SeungYoon-t, Song Minho-t, és Lee KwangSoo- t. Az MC megkérdezte tőle hogy melyik srác áll olyan közel hozzá, és ő azt válaszolta hogy: 'A legtöbbjük ott volt mellettem az elejétől fogva és semelyik kapcsolatom nem fajult el odáig. Azt gondolom hogy barátként tekintenek rám. ' Miközben ezt mondta nevetett, így a 'netizenek' nem hisznek neki.




A Block B Zico- t pedig megsértették hogy ezt a szóbeszédet megtagadta Lee SungKyung, hogy ő Zico-val randizik. Zico május 3.- án beszélt erről a 'tvN's Taxi' -nak. Elöször a témáról kérdezték őt, és Zico azt mondta hogy: 'Lee SungKyung nagyon közel áll hozzám mint nő, de nem járunk. Csak mindketten készítettünk egy képet magunkról ugyanazon a helyen és ezt összeszerkesztették. Lee YoungJa MC azt kérdezte tőle hogy: 'Valaha érzett-e valamit Lee SungKyung iránt? ' Zico azt válaszolta hogy: 'Igen, éreztem régebben.' Korábban Lee SungKyung tagadta ezt a szóbeszédet. Zico ezt mondta még: 'SungKyung most megsértett hogy ezt tagadta. Mivel én éreztem valamit iránta, ezért régebben elhívtam randizni.



Park BoGum dicsérte Red Velvet Irene- jét a lehető legízléstelenebb módon. Április 29. -ei 'Music Bank'-on ők ketten voltak az MC-k. Park BoGum bemutatta az új számát,  és úgy vélte hogy itt a lehetősége bókolni Irene- nak. Park BoGum ezt mondta: 'A Seventeen visszatért egy új dallal, ami teljesen illik Irene- hoz. ' Irene egy nagy mosollyal válaszolt, és Park BoGum megpróbálta eltáncolni annak egy kis részét,  a 'Pretty U'-t. BoGum még ezt mondta Irene- nak: 'Tudod hogy csinos vagy, igaz? ' Park BoGum-nak persze igaza van, ezt állították a 'netizenek' .













A Girls Generation ex tagja, Jessica, magát hasonlítja a húgához, az F(x) taghoz, Krystall- hoz. Jessica legutóbbi megjelenésén, ami egy kínai talkshow- on volt,  a húgáról kérdezték. Jessica ezt mondta: 'A dongsaeng- em sokkal csinosabb. Ő körülbelül 5 évvel és 6 hónappal fiatalabb nálam, de ezt nem lehet észrevenni. Krystall úgy nézz ki mint az apukánk, én meg úgy nézzek ki mint az anyukánk. Nem nagyon hasonlítunk egymásra. Ő szintén ír gyakran leveleket nekem, és én is neki. Sok mindenben támogatjuk egymást, és nagyon szeretjük is egymást. Mindent megosztunk egymással. Amikor egyszer Krystall az anyukánkkal utazott sokszor küldött nekem képeslapokat, és szívmelegitő szavakkal bátorított engem. '    Az MC szintén megkérdezte azt is hogy randikkal való tanácsokat is szívesen adnak- e egymásnak, és Jessica azt válaszolta hogy természetesen. Megkérdezték még azt is tőle hogy örül hogy az EXO Kai- jával randizik Krystall. Jessica ezt válaszolta: 'Nagyon örülök neki, mert végülis boldogak együtt. Kyrstall még bevallotta nekem a randizásuk elött hogy tetszik neki Kai, én meg csak azzal bátorítottam őt hogy vallja be ezt Kai -nak és hívja randira. Megtette. '    Néha Jessica féltékeny is Krystall- ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése