Hónapvégi összefoglaló - KÉrdekesség

2016. máj. 2.

Hónapvégi összefoglaló

Ejha... Itt is van a hó vége...
Jöjjenek azok az unalmas semmitmondó statisztikák, ami nem érdekel senkit, de én attól még leírom!
Szóval, ez a hónap véleményem szerint nagyon sikeres lett. Mi sem bizonyítja jobban, mint azok az unalmas statisztikák. Az áprilisi hónapban kattintásra pontosan 7.617 oldalmegjelenítést számolt össze a Blogger. Ez a szám majdnem duplája a március hónapinak. Azt hiszem minden csapattag nevében mondhatom, hogy köszönjük a támogatást. Még megháláljuk, még több érdekességet, cikket, ajánlót, pletykát és még megannyi mindent fogunk hozni. Tartsatok velünk a jövőben is ^^
Ebben a hónapban is - nem meglepő módon - a BTS vitte a prímet a saját 517 kattintásával. Nincs is több hozzáfűzni valóm ^^^
A második helyezett az egyik új rovatunk lett. Ahogy én látom nagyon tetszik nektek a sok-sook újdonság, aminek pedig én örülök. Tehát az első ajánló, ami a "Viszonzatlan szerelmet" dolgozza fel és gondolja át. Nagyon jól szerepelt, a 244 kattintás nagyon szép eredmény. Gratulálok az írónak ^o^
A harmadik helyezett az én rövidke és kritizáló cikkem, a "A koreai szépségideál által kitaszított idolok, avagy a csúnya idolok". Jó hosszú címe van, mi? Ahogy néztem tetszett az embereknek, majd lesz folytatás a közeli vagy távoli jövőben. Nem ígérek semmit, mert úgyse tartanám be :D
A következő pedig egy TOP lista, ami felállít egy rövidke ranglistát 20 olyan férfi idol által, akik szebbek, mint a lányok. Ugyan vannak hiányosságai - Hun van Ren? Ha?! -, de nagyon szórakoztató és reális lista ^^
Az ötödik helyezett pedig szintén egy újonc cikke vagyis inkább pletykái. :D 126 kattintás nagyon szép kezdés. Az én első bejegyzésemen még mindig csak 43 kattintás van ^^" Azóta a szerkesztőnk már több pletykát is leadót, amik szintén nagyon sikeresek lettek. Kövessétek továbbra is a "Heti igaz/hamis hírek" rovatunkat ^o^
A hónap TOP 5 bejegyzését ugyan felsoroltam, de kiemelném még az NCT-t, ami rengeteg nemzetközi látogatott vonzott. Csak a fiúk 643 kattintást szedtek össze! Biztos sikeresek lesznek, már várom az újabb alegységet ^^ Már nagyon várom, hogy írhassak róluk >///<

Ugye milyen aranyos a kicsi TaeIl? Mégis annyira népszerűtlen ><

A végére hagytam a legjobbat, ami engem nagyon meghatott. Olyan furcsa, hogy alig 4 hónapja nyílt az oldal, de már ilyen népszerű, hogy már ennyien ismerik. Talán néhányan már szeretitek is. Remélem sikerül átadni valami újat, valami olyant, amit még nem tudtatok. Esetleg sikerült elhessegetni néhány tévhitet, amiből nagyon sok - talán az én tényeim is azok, sose lehetünk semmiben se biztosak. Tudom, hogy nem tökéletes az oldal. Hemzseg a hibáktól, amiket nem mindig veszek észre. Ha találtok egyet kérlek szóljatok ^^
De most a lényeg, vagyis a számok, amik sokat számítanak: Az elmúlt négy hónapban 17.733 kattintást számolt össze a blogger, fentebb pedig írtam, hogy ebben a hónapban 7.617 kattintást kaptunk. Majdnem az össz látogatottság felét a már elmúlt, de csodálatos hónap adta.
Mindenkinek köszönjük még egyszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése