SiSi Choi - KÉrdekesség

2017. jún. 10.

SiSi Choi

SiSi

Írói álnév:  SiSi Choi

Nemzetiség: Magyar
Becenevek: SziSzi
Foglalkozás: Tanuló
Születési év: 1999
Magasság: 170 cm
Vércsoport: B
Horoszkóp: Kos
Kínai horoszkóp: Nyúl
Csapatok: #KÉrdekesség 
#KÉrdekesség
  • Koffeinista vagyok az az kávé függő.
  • Nagyon válogatós az ízlésem ételek szempontjából.
  • Hatalmas állatbarát vagyok.
  • Szeretek festeni, rajzolni. Szüleim nagy örömére a falra festek.
  • Három évig voltam kollégista, ahonnan egyszer, azért akartak kirúgni a barátnőmmel együtt, mert odaégettük a csokit. Eredetileg banános csokit akartunk volna csinálni, de egyszer csak azt vettük észre, hogy füstöl a mikró.
  • Cukrásznak tanultam és most megyek érettségire.
  • Októberben lesz 7 éve hogy kpopper vagyok.
  • A kedvenc színem a zöld, de szinte mindig rózsaszín ruhát hordok.
  • Lassan már a szivárvány összes színében pompázott a hajam.
  • Gyűjtöm az energiaitalos dobozokat, most kb 500 db-nál tartok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése