Zeneajánló: Summer~ - KÉrdekesség

2017. jún. 2.

Zeneajánló: Summer~


Sajnálom a sok kimaradást és Sziasztok! Sajnos eléggé el voltam csúszva mostanában az ajánlókkal és igazából saját magammal is. Elnézéseteket kérem. Viszont! Most jelentkezem és így Júniusba belépve nem is akármivel. A témánk a nyár lesz! Yeeey *tapstapstaps*
Nem is firtatnám tovább a szót.
Megj.: A fordításokat köszönjünk szépen a K-flyers FanSub 2-nek és a PengSang-nak. Minden fordítással kapcsolatos jog őket illeti.

1. SNSD- PARTY
   
  Mi mással is nyithatnám a listát,ha nem a Girl's Generation ezen számával? 2015-ben kijött dalocska, mely a Lion Heart című albumukon található. Igazi nyári sláger (legalábbis számomra). A Koreai Gaon Charton 1 helyezést ért el, míg a Japán Hot 100-on 10. lett.

2. INFINITE- That Summer

  Nem hagyhatjuk ki a listából ezt a számot sem. Nektek nem melengeti meg a szíveteket? Én elolvadok ettől a daltól. Egy 2016-os anyagról beszélünk , ami az INFINITE That Summer 3 c. albumán helyezkedik el.

3. SunnyHill- Once in Summer

  Hogy a lánybandák szerelmeseinek  (mint jómagam) kedveskedjek, hoztam egy igen lágy, nyári melódiát. A SunnyHill számomra egy igazán letisztult banda, és szeretem a munkásságukat. 2014-es szám és a Sunny Blues albumon jelent meg. A Gaon Charton 27 helyezést ért el.

4. HALO- Mariya

  Tény és való, nincs benne szó a nyárról, de nekem az annyira ilyen tipikus nyári szám. El tudnám képzelni, hogy egy nyitott tetejű cabrioban, ezt a dalt üvöltetem egész nap. Imádom. 2016-ban látott napvilágot  a HAPPY DAY c. második mini-albumukon.

5. Apink- NoNoNo

  Ugyan azt tudom elmondani, mint a HALO-nál. Imádom a lányokat és a számot is.
2013-as dal és a Secret Garden című albumon található.  A Gaon-on 3. , míg a Koreai Hot 100-on 2. helyezést értek el vele.

6. Bónusz : Bangtan Sonyeondan - FUN BOYS / Boyz with Fun

  Ráadásnak az én egyik kedves fiúbandám számát hoztam el. Tisztázzuk le, hogy nem a nagy BTS hullám miatt hoztam az ő dalukat. Én már a debütük óta figyelemmel követem őket,még amikor az LC9-nal szinte egy időben dobták ki a debüt anyagokat. 2015-ös szám. A The Most Beautiful Moment In Life, Part 1 c. albumon megtalálható.

Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése