Minhyun - KÉrdekesség

2017. jún. 10.

Minhyun


Minhyun
Írói álnév: Minhyun
Nemzetiség: magyar
Becenevek: FanFan, Fancsi
Foglalkozás: tanuló
Születési év: 1996 (05.07)
Magasság: 168 cm
Vércsoport: B-
Horoszkóp: Bika
Kínai horoszkóp: Patkány
Csapat: #KÉrdekesség
#KÉrdekesség
  • Körülbelül 5 éve vagyok kpop fan, miután hallottam a SHINee Lucifer és a NU’EST Face című számát, jobban utána jártam a műfajnak, és az óta is rajongok érte. 
  • Van egy fehér toy uszkár kutyám, akit Pamacsnak hívnak (s nem mellesleg nagyon szeretem) és valamilyen szinten a k-popnak köszönhetem, hiszen elsőnek az EXO Showtime-ban láttam ilyen fajta kutyust (Kai-nak 3 uszkár kutyusa van), és szerelem lett első látásra. Szüleim örömére pedig 18. születésnapomra „megleptem vele” magam. 
  • Hobbijaim közé tartozik a blogolás, zenehallgatás, illetve fordítás. Régebben sokat rajzoltam, de erre ma már sajnos nincs elég időm. 
  • Egy fansubnak vagyok az egyik adminja és fordítója is. 
  • Míg kiskoromban mindent megettem, ami emberi fogyasztásra alkalmas volt, addig ma már nagyon finnyás vagyok. - Kedvenc ételem a sushi, míg italom az epres limonádé. 
  • Inkább vagyok introvertált személy, de ha megismernek, az emberek dilisnek mondanának.
  • Oda vagyok a koreai kozmetikumokért, így már több márkát is próbáltam, mint az Etude House, Tonymoly, Holika Holika vagy akár a Skinfood97. 
  • Volt egy visual kei időszakom. 
  • Szeretek animét nézni, és mangát olvasni. 
  • Több japán sorozatot láttam, mint koreait, de mindkettő egyformán tetszik.
  • Szeretek utazni, és a legjobb barátnőmmel el szeretnénk utazni majd egy Tajvanra vagy Japánba. 
  • Kiskoromban fodrász vagy állatorvos szerettem volna lenni, és a kettő közül egyik sem jött össze. Jelenleg a Debreceni Egyetemen tanulok szociológiát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése