A női idol, akit egy sasaeng elrabolt - KÉrdekesség

2020. jan. 21.

A női idol, akit egy sasaeng elrabolt

A sasaeng jelenség valós, létező dolog, s sajnos nem új keletű dolog. Már a 90-es években is jelen voltak, már akkor is üldözték, zaklatták az idolokat. Aki nem tudná, mit jelent maga a kifejezés, hogy sasaeng: Ezt a megnevezést azokra a beteges rajongókra használják, akik belepofátlankodnak az Idolok életébe. Minden létező eszközt felhasználnak, hogy mindent (!!!) megtudjanak "szeretetük tárgyáról" - néha tényleg úgy tűnik, mintha csak tárgyként tekintenének a sztárra.
Most egy olyan sztorit hozunk el nektek, ami a napokban látott napvilágot. 

Az első generációs női szólista, Lee Bon a Kim Soo Mi’s Did You Eat? nevű műsorban bevallotta, hogy egy sasaeng rajongója az 1990-es évek közepén elrabolta. 
Egy hosszan elnyúlt filmezés végéről indultak volna haza. Lee Bon menedzsere hamarabb távozott a forgatásról, hogy bemelegítse az autót, azonban amikor az énekesnő épp a kijárat felé tartott hirtelen minden elsötétült körülötte. Másnap egyedül, egy idegen szobában ébredt. A színésznő így emlékszik vissza a helyzetre:
"Másnap, amikor felébredtem, rá kellett jönnöm, hogy nem a saját szobámban ébredtem. A szobába beszűrődött két személy beszélgetése: Mért hoztad ide? Mért tetted ezt?", ekkor rájöttem, hogy nem akarnak ártani nekem. 
Kimentem és megkérdeztem, mért raboltak el.
Az emberrabló azt mondta nekem, hogy a bátyja nagy rajongóm, ezért rabolt el neki.
Miután megértettem, hogy rajongóm, megkértem őket, hogy mutassák meg a környéket."

Az énekesnő annak érdekében, hogy fenntartsa a békét és a nyugalmat napokat töltött együtt az elrablóival, akik pár nap múlva szabadon engedték.
Mint kiderült a rajongó megpróbálta megkérni Lee Bon kezét, még egy sportautót is ajándékozott az énekesnőnek, amit az otthona elé küldetett, a rajongó végül feladta, miután újra és újra elutasította az énekesnő.
"Miután szabadon engedtek, másnap egy sárga sportautót küldtek az otthonom elé. Ez volt a rajongó leánykérése.
De többször is elutasítottam, és végül abba maradt."

Lee Bon az 1990-es években népszerű szólóénekes és színésznő volt. Gyönyörű vizuáljáról és színpadi jelentétéről volt ismert.
Itt megtudjátok nézni az egyik leghíresebb előadását:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése