[Minho&Taemin levele] ~Minden SHINee tag kiadott egy kézzel írt levelet Jonghyun halála után.~ - KÉrdekesség

2018. jan. 23.

[Minho&Taemin levele] ~Minden SHINee tag kiadott egy kézzel írt levelet Jonghyun halála után.~



ITT megtekinthetitek Onew és Key levelét is, természetesen lefordítva.

Minho

Sziasztok, ez itt a SHINee Minho-ja.
A tagok hosszan és nehezen töprengtek egyénileg a SHINee Japán koncertjével kapcsolatban, aztán összegyűltünk és óvatos döntést hoztunk.
 Azért írom ezt a levelet, hogy gondolataimat gondosan és nyugodtan tudjam átadni nektek. Miközben ezt írom rengeteg gondolat és érzés cikázik a fejemben, de megpróbálom átadni az érzéseimet olyan gondosan,amennyire az csak lehetséges.
  Biztos vagyok benne, hogy lesznek olyanok aki elégedettek lesznek a döntésünkkel, azokkal együtt akik aggódnak értünk.Nem tudom mi is pontosan a helyes cselekedet, de azt választom, hogy hinni fogok abban amit csinálok, és az a terv, hogy betartjuk az ígéretünket mindenkinek.
  Hiszem, hogy a pillanatok, amiket rajongókkal és a staffal osztottunk meg ,a legértékesebb ,- és boldogabb emlékei a SHINee-nak, amik egyszerűen pótolhatatlanok. Semmi sem pótolhatja Jonghyun-t, és aggódunk amiatt, hogy a szereplésünk nem lesz teljes nélküle, de hiszem, hogy Ő ott lesz mellettünk, akárhol is legyünk a színpadon előtettek. Őszíntén, az egész lelkemet bele fogom adni az előkészületekbe.
  Ahogy Jonghyun, és mi is megígértük, emlékezni fogunk arra, hogy Ti ott voltatok nekünk, amikor gyengének éreztük magunkat és el akartunk menekülni , továbbra is énekelni fogunk értetek.   Nagyobb a fájdalom, mint akárki el tudná képzelni, de úgy vélem erőt adtok nekünk, hogy átvészeljük az egészet. Hálásak leszünk minden egyes pillanatért, és folytatni fogjuk a rajongóinkért és Jonghyun mindig a szívünkben lesz.
   Szerintem át fogjuk vészelni ezt a hideg telet, köszönjük a melegséget, amit a támogatásotok és bátorításotok ad nekünk. Köszönöm.



Teamin

Sziasztok, itt a SHINee Taemin-je.
Hogy őszinte legyek,először nem voltam eléggé magabiztos a koncerttel kapcsolatban. Ennek ellenére szeretném megtartani az ígéretemet amit tettem a rajongóinknak és szeretnék a SHINee-val lenni a távoli jövőben is.
 Visszatekintettem azokra az időkre amikor a legboldogabb voltam és a legbékésebb. Rájöttem , hogy azok az ídők azok voltak, amiket a tagokkal és a rajongókkal töltöttem. Ez a dolog szeretetett bele a SHINeeba és a tagokba még jobban. Annyira, hogy nem akartam lemondani róla.
   Tudom, hogy amit a jövő tartogat számunkra, az nem lesz egyszerű. De minden tőlem telhetőt megfogok tenni azért, hogy a SHINee-t ne felejtsék el, hogy még jobban ragyogjon.
   A tagok és a fanok rengetek gyönyörű emléket adtak nekem és hálásan fogom őrizni ezeket.
Azt szeretném, ha szeretve lennénk mint SHINee, és magabiztosan szeretnék fellépni a színpadra, hogy megmutassam Jonghyun-nak, aki felülről fog nézni minket. Sajnálom, hogy aggodalmat okoztunk a fanoknak. Kérlek figyeljetek bennünket.
  Figyeljetek oda magatokra ebben a hidegben és boldog új évet kívánok.


Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése