Koreai tanulók történetei a szexuális zaklatásról - KÉrdekesség

2018. jan. 7.

Koreai tanulók történetei a szexuális zaklatásról

Bizonyára mindenki hallott már a #MeToo kampányról, de aki valamilyen oknál fogva mégse lenne tisztában mit is jelent ez pontosan:
„A #metoo (#énis) hashtaget Alyssa Milano színész indította el októberben, aki a szexuális zaklatásokkal, erőszakokkal vádolt Harvey Weinstein producer ügyeire szerette volna minél szélesebb körben felhívni a figyelmet. Milano azt írta ki a Twitter-oldalára, hogy „ha minden nő, akit szexuálisan zaklattak vagy bántalmaztak, azt írja státuszában, hogy »Én is«, akkor talán érzékelni fogják az emberek a probléma nagyságrendjét.”” forrás: index.hu

Tehát azok a nők és férfiak használják a #metoo-t, akiket ért már szexuális zaklatás, erőszak. Beszéljünk róla, nem szégyen! Ha az olvasóinkat érte már efféle inzultus ezen az oldalon kiadhatja magából - teljesen anonim módon: beszeljrola.hu


Néhány koreai tanuló is megosztotta rövid történetét, olvassuk el őket figyelmesen és tanuljuk belőlük:

Általános iskolás voltam, amikor az egyik tanárom zaklatott. Megérintette a mellem és megfogta őket.
Annyira hülye voltam. Nem mertem elmondani anyunak, attól féltem, megbüntetne.
Nem tudom, mért nem álltam fel, ehelyett felírtam egy papírlapra, hogy a tanárom egy perverz és a kidobtam a galacsint.

Egy alkalommal, amikor az édesanyámmal mentem általános iskolába egy öregember megfogta a combomat, miközben elhaladt mellettünk.

Majdnem meghaltam fiatal koromban... Általános iskolás voltam, egy lakótelep előtt játszottam, amikor egy idősebb oppa a szomszédból beszélgetni kezdett velem.
Azt mondta hazamegy, de magával vitte az ugrókötelem. Követtem, követelve az ugrókötelemet. A liftbe is követtem, ahol az ölébe vett.
Azt mondta, hogy ha aegyozom, visszaadja a játékom. Tehát megtettem. Akkoriban nem tudtam, hogy ez szexuális zaklatás volt, később benyúlt az ingem alá.
Ezután kiszállt a tetőtéri szinten, még mindig nem volt hajlandó visszaadni az ugrókötelem. Így hát leültem a lépcsőre, ami a tetőtérhez vezetett fel és sikítani kezdtem. Hirtelen megragadott és elindult a tető felé.
Annyira megijedtem, hogy nem fog elengedni, hogy bele haraptam a karjába. Végül eldobott és eltűnt a lépcsőn. Keményen beütöttem a fejem, de nem törődtem vele, annyira féltem.

Volt olyan ember, aki diszkréten megérintette a mellem és a fenekem, és én úgy tettem, mintha semmi sem történt volna... De egyszer valaki mögé álltam, amikor a mellembe nyomta a könyökét, annyira fájt.

Valaki felkiabált a lány kollégiumba, hogy "Hé!", kinéztem az ablakon. Az ablakom alatt egy meztelen férfi állt.
Amikor meglátott engem ezt kérdezte: "Akarod, hogy betegyem neked?"

Amikor általános iskolás voltam, egy középiskolás fiú követett, mondván, hogy valami fontos mondani valója van nekem. Visszautasítottam, de nem hagyott békén, ezért inkább követtem, azt hittem tényleg valami fontosat akar mondani.
Egy nyilvános fürdőbe vezetett, ahol megérintette a mellemet. Azonnal megütöttem az esernyőmmel és elmenekültem...
Igazán kedves embernek tűnt... A mai napig eszembe jut, amikor az utcán sétálok.

A buszon ültem, egy férfi állt mellettem. Egyszer csak előttem kezdte el dörzsölni a péniszét...
 
Idősebb unokatestvérem... Amikor fiatal voltam hagytam neki, nem tudtam semmit, ezért hagytam, hogy megérintsem és csókolgasson.
De ha visszagondolok rá, félelmetes lesz. Minden alkalommal, amikor meglátom kirázz a hideg. Tudja, hogy mit tett, de úgy tesz, mintha semmi se történt volna...
Még senkinek se mondtam el.

Amikor 7 éves voltam egy kisfiú és az idősebb bátyja megmutatták nekem a péniszüket és megérintettek ott. Kibaszott undorító volt.

Nagyon zsúfolt volt, és a mellettem álló férfi folyamatosan nekem jött.
Először azt hittem, hogy a zsúfoltság miatt, ezért a bal oldalára költöztem. De amikor követett tudtam, hogy valami nincs rendben. Amikor a busz hirtelen megindult az alsó felét a fenekemhez dörzsölte.
Annyira lesokkolt, hogy nem tehetek semmit, de amikor eszembe jut mindig elkap a hányinger.

Egy olyan valaki molesztált, aki folyamatosan bámult. Annyira undorodtam és megdöbbentem, hogy soha többé nem húztam se rövidnadrágot, se szoknyát.

Abban az évben kezdtem a középoskolát. Egy úszómedencében voltam, amikor valaki megérintette a fenekem és a nemi szervem.

Elsős voltam, amikor az esett történt. Épp hazafelé tartottam, amikor egy középiskolás fiú megragadott és megérintette a mellkasom.
Mutatott nekem egy pénisz rajzot, és megkérdezte tőlem, hogy akarom-e látni. Fáradt voltam, azt mondtam, zongora órára kell mennem és elengedett.
Hazarohantam, de egyedül voltam és annyira féltem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése