INFINITE Dongwoo reakciója Hoya kilépésére.[ Fordítás] - KÉrdekesség

2018. jan. 8.

INFINITE Dongwoo reakciója Hoya kilépésére.[ Fordítás]


  A tagok többet beszélnek Hoyáról a "Top Seed" albumuk kiadása során, és megmutatják,hogy még mindig kapcsolatban állnak vele.

     Dongwoo ezt mondta:  ,,Az élet választásokból áll. Ha egyet választasz, fel kell adnod a másikat." Aztán kijelentette, hogy egy órán keresztül sírt miután rájött, hogy Hoya kilép a bandából.
,, Egy órán keresztül sírtam, miután hallottam Hoya szavait. Mindannyiunknak más és más gondolatai vannak, szóval nem tudom megmondani, hogy ez egy jó, vagy rossz döntés."

Sunggyu ezt mondta : ,,Úgy néz ki én vagyok az, aki a legtöbbet beszél Hoyával. Év végén hívtam. Támogattam a zenéjében."

Woohyun hozzátette : ,,Meglepetten hallottam Sunggyu-tól, hogy Hoya megváltoztatta a telefonszámát. Kérlek hívj fel. A számom ugyan az." L szintén hozzátette, hogy ugyan az a száma, és kérték Hoyát, hogy lépjen kapcsolatba velük, amilyen gyorsan csak tud.

 

Rebeka
cr: KpopViral

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése