Junghee - KÉrdekesség

2017. júl. 21.

Junghee

Név:Junghee 
Nemzetiség: Magyar 
Becenevek: YaoiFoxy, skizo 
Foglalkozás:Tanuló 
Születési év: 2000 
Magasság: 169cm 
Horoszkóp: Skorpió 
Kínai horoszkóp: Sárkány 
Csapat: #Kérdekesség 
Pozíció a csapatban: Lektor/béta 

 #Kérdekesség 

  • Nagyon szeretek enni ><. 
  • Hat éves korom óta nézek animéket, hét éves korom óta yaoikat is. 
  • A kedvenc ételem a spagetti. 
  • Tomboy vagyok, minimális szinten. 
  • A k−popot 2014−ben ismertem meg, egy barátnőmnek hála, aki azóta is velem van, UB bandám pedig a SHINee és a Super Junior. 
  • Régebben versenyszerűen kosaraztam, ma már csak hobbiként játszom. Mellette táncolok és rajzolok.
  • Ukrajnában élek, de teljesen magyar családból származok. 
  • Eléggé bipoláris személyiségem van, ezért is érdemeltem ki a becenevem. 
  • Folyékonyan beszélek magyarul,oroszul és ukránul, közepesen tudom az angolt. Mellette jelenleg koreaiul és olaszul tanulok. 
  • Szeretek új dolgokat kipróbálni, nyílt vagyok minden felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése