HeeChul félperces fanfictionjai - KÉrdekesség

2020. jún. 8.

HeeChul félperces fanfictionjai

Valószínűleg sokan tudjátok, hogy HeeChul hobbi szinten szokott írni. Általában meséket ír, de néha "ráfanyalodik" a fanfiction írásra is, ilyenkor előszeretettel ír csapattársairól, a Super Junior tagjairól vagy épp magáról BL hangvételű szösszeneteket. Most néhány valóban félperces /vagy épp negyed perces/ irományokat olvashatok mindenki kedvenc csodabogarától, Heenimtől! 

HeeChul x LeeTeuk
Teukie és én teljesen különböző személyiségűek vagyunk. Teukie mindig türelmes és elfojtja az érzelmeit, miközben én mindig kiabálok és problémamegoldó vagyok. Teukie egy kicsit félénk lenne? Én egy picit őrült lennék? Teukie fehérbe öltöztette a szobáját, én pedig pirosba.
Teukie a tegnapi napról mond valamit, mire én azt, hogy: "Inkább arra gondolj, mit csinálsz holnap!". Néhány évvel ezelőtt kezdődött, amikor elkezdtem ezen gondolkodni: "Ah, mindig Teukie oldalán kell állnom. Ha Teukie megkérne valamire, még akkor is ha figyelmen kívül kellene hagynom a céget és a menedzserünket, és még ha ésszerűtlen lenne az a kérés, még akkor is Teukiet követném.". Fokozatosan, egymás szemébe nézve mélyítjük el kapcsolatunkat.
És végül! HeeChul szaporán véve a levegőt megsimította Teukie arcát?


DongHae x EunHyuk x SiWon
Annyira szerették egymást, hogy mindenki féltékeny volt a kapcsolatukra. De egy nap DongHae azt mondta EunHyukie-nak szakítsanak, EungHyukie annyira szerette DongHae-t, hogy nem tudott mit válaszolni.
Nem tudta azt mondani: "Ne menj!" 
DongHae sarkon fordult és elment, s EunHyuk nem tudott semmit se mondani. 
EunHyukie követni kezdte DongHae-t, nem tudta mit tegyen, látta, ahogy DongHae találkozik SiWonie-val. 
EunHyukie elrejtőzött és figyelni kezdte őket, megdöbbent, de... 
"Szakítottam EunHyukieval. Ne érintsd meg újra és ne zavard!" 
"Nem akarom. Hogy hihetnék neked? Randizz velem és akkor elhiszem."
"Én csak kizárólag EunHyukié vagyok."
Ezután SiWonie megragadott néhány benzin kannát és benzinnel leöntötte DongHae-t. 
SiWon dühös lett és ezt mondta: "Az egyetlen módja, hogy elhiggyem, hogy szakítottál Lee HyunJae-vel, hogy vagy randizol velem, vagy a saját kezeim által halsz meg."
DongHae azt mondta: "Meghalok." 
Aztán, mielőtt SiWon meggyújtotta volna az öngyújtót, megkérdezte DongHae-től, mondana-e valamit utolsó szó jogán. 
Tudod, mit mondott DongHae? 
"EunHyuk-ah, csukd be a szemed." 

HeeChul x KyungHoon
Heemi tudta magáról, hogy helyes, s mindig is úgy viselkedett, ahogy épp kedve tartotta, ezzel ellentétben gyerekkori barátja, Ssamja mindig is egy aegyoval teli gyermek volt. A bátor, s kedves Ssamja sose látta akaratosnak Heemi-t, ő csak aranyosnak látta. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése