Termékvélemény ~ LANEIGE Lip Sleeping Mask - KÉrdekesség

2019. okt. 12.

Termékvélemény ~ LANEIGE Lip Sleeping Mask

Egy korábbi, 2019-es kora őszi cikkemben már írtam erről a termékről, hiszen a 8 hidratáló termék, amikre szükséged lehet című cikkemben főszereplő volt a LANEIGE márkától a "Lip Sleeping Mask", nem titkolom, ennek a cikknek a hatására rendeltem meg én is ezt az éjszakai ajak maszkot. Kora ősszel elég sűrűn vagyok megfázva, ami csak annyiban zavar, hogy éjszaka folyton felkelek arra, hogy nem kapok levegőt, így a számon át kell lélegeznem, ha túl akarok élni. Ennek az a hátránya, hogy cserepesre kitud száradni az ajkam, amire megoldást akartam találni. Most ezt a terméket vesézem ki nektek, hogy beváltotta-e a hozzá fűzött reményeket. 
Mit ígérnek a termékkel?
A termék egy éjszakai hidratáló krém ajkakra, mely véd a kiszáradástól, emellett nyugtató és hidratáló hatása van. Gyors felszívódást ígér. A maszk C-Vitaminokkal és antioxidánsokkal dúsított, Berry Mix Complex-szel (található benne áfonya, eper, málna és erdei gyümölcsök kivonat). Exkluzív Moisture Wrap technológiával készül, ezért a krémben sok a hialuronsav és az ásványi anyagok, ez védőfóliát képez az ajkakon, amivel a bőr nedvességtartamát megtartja. Csökkenti a hámlást, a repedezést, ezért felébredve puha, sima, rugalmas ajkakat kapunk. A termék pozitívuma, hogy állatkísérlet mentes, a gyártó nem teszteli az összetevőket és az elkészült terméket se állatokon, emellett parabéneket és ftalátokat sem tartalmaz. A terméket négyféle verzióban lehetett kapni eddig (málnás, almás, vaníliás és grapefruits ízben), de bejött egy ötödik verzió is mint-choco néven, viszont ugyan azt tudják és minden bőrtípusra ajánlottak, annyi, hogy más az illatuk. 
Vélemény?
A fentebb említett cikk megírása után rendeltem nem sokkal egy mini, utazós kiszerelést, mert tényleg csak kiakartam próbálni (na, meg az én pénztárcám is szűkös, főleg a mostani euro és usd árfolyam mellett). Ha már szóba hoztam az anyagiakat, szokás szerint beautynetkorea-ról rendeltem a terméket 2,29$-ért (amikor rendeltem 296 Ft volt az usa dollár árfolyama, így 680 forintért rendeltem, most ugyan ez kb. 700-710 forint) és a málnás ízesítést. Mind az öt termék 3 grammos és 20 grammos kiszerelésben kapható, utóbbi 15,52$ (kb. 4800 Ft) eredeti áron, de ha akció van akár 10,86$ (kb. 3400 Ft) is lehet (itt tudjátok megrendelni a teljes kiszerelést, a sima, utazóshoz nem találtam olyan oldalt, ahol mind kapható lenne, ahonnan én rendeltem a málnás verzió kapható). Na, de ennyi reklám után térjünk át a lényegre, ha nem riadtatok vissza az árától. Ha egy szóval kéne jellemeznem, akkor az imádtam a megfelelő szó rá. Kellemes az illata, jó a textúrája, könnyen szárad és tényleg puha lesz tőle az ajkunk, mindent megtesz azalatt a 8 óra alatt, míg alszik az ember lánya (ráadásul nehezített körülmények között teszteltem a terméket, hiszen tényleg nem kaptam esténként levegőt, de ennek ellenére nem száradt ki az ajkam, a cserepesedést is meggátolta). Nem véletlen lett az év egyik legjobb ajakápolója. Hatalmas piros pont jár emellett a gyártónak, hogy a termék állatkísérlet mentes, nem szenvedtek állatok, azért, hogy hidratált legyen az ajkunk. Az INCI-listát a lenti linkben olvashatjátok majd, amihez annyit fűznék, hogy található benne illatanyag/parfüm és alkohol is, így az erre érzékenyeknek nem feltétlen fog tetszeni emiatt a termék, de tényleg megéri egy esélyt adni neki. Nem irritál és teszi a dolgát. Még koreai termékkel nem fogtam mellé, ami az alap kozmetikumokat illeti (hidratáló krémek, fátyol maszkok, kézkrémek stb...), szóval, tényleg merem ajánlani a LANEIGE eme gyöngyszemét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése