Mi Ok - KÉrdekesség

2017. dec. 12.

Mi Ok

Írói álnév: Mi Ok
Nemzetiség: magyar
Becenevek: Viri, Viru
Foglalkozás: tanuló
Születési év: 2001.01.23
Magasság: 163 cm
Vércsoport: 0
Horoszkóp: Vízöntő
Kínai horoszkóp: Sárkány
Csapat: #KÉrdekesség
  • Rengeteg sportot próbáltam már ki, de csak két sportot szerettem meg úgy igazán:  lovaglás és kézilabda (sajnos az utóbbit abba kellett hagynom) 
  • Augusztusban "ünnepeltem" a 3. évét annak, hogy kpopper vagyok. De már előtte is hallgattam pár dalt, csak nem tudtam, hogy az K-POP. Ilyen Hyuna-RED, GD & Taeyang-GOOD BOY (és még sorolhatnám) 
  • Három kutyám van: Egy Border Collie kisfiú (akit mi neveltünk) egy Border Collie kislány (akit kimentettünk egy rossz helyről)  meg egy tacskó keverék kisfiú (aki örökbe fogadott minket)  
  • Kiadványszerkesztőnek tanulók, de nem ezt szeretném csinálni. Inkább a rádiózás érdekel 
  • Hobbim: Rajzolás, olvasás, lovaglás, csakúgy keresgélés a neten, online boltok nézegetése 
  • Régebben nem szerettem hangoztatni, hogy kpopper vagyok, mert nagyon sok negatív visszajelzést kaptam miadta, de mostmár nem igen izgat, hogy mit mondanak/gondolnak
  • Egész jól tudok sütni, főzni (inkább édességeket szeretek csinálni) 
  • Félek a pókoktól, rovaraktól, de a kígyókkal úgy ahogy elvagyok 
  • Imádom a koreai drámákat (nagyon sok kedvencem van) 
  • Nagyon sokáig nem szerettem a lány bandákat, de végül szívemhez nőttek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése