A SISTAR búcsúlevelei. ~ :( - KÉrdekesség

2017. szept. 11.

A SISTAR búcsúlevelei. ~ :(

Bora:  STAR1 , sziasztok, itt a SISTAR Bora-ja.
Minden évben mondtam a fanoknak azt, hogy boldognak kéne lennünk, és remélem, hogy ti mind azok voltatok az alatt a 7 év alatt amit velünk töltöttetek. Az idő amit én a STAR1-al és a SISTAR tagokkal töltöttem boldog és értékes volt. Azt hiszem, hogy nem tudtam annyira kimutatni az őszinteségemet, amennyire emberként megpróbáltam, és csalódott vagyok, hogy nem tudtam a legjobbat nyújtani nektek, ahogy a SISTAR egyre nagyobb lett.  Amikor a rajongók azt mondták, erősebbek lettek az én fényemtől, én is erősebbé váltam. Nem fogom elfelejteni ezt és még erősebbé válok. Amíg ezt írom, annyi emlék jön elő. Most, a tagok beleegyeztek, hogy támogatják a saját utunkat. De ez nem azt jelenti, hogy nem fogunk titeket újra látni,szóval dolgozni fogok azon, hogy jobb Yoon Bora lehessek mostantól. Minden STAR1-nak akik szerették a SISTAR-t és Bora-t,hálás és boldog voltam, hogy velünk voltatok. Maradjunk továbbra is boldogok. Szeretlek titeket ^^

 Dasom : Sziasztok, itt Dasom. Már egy ideje.
Van egy csomó minden  amit el szeretnék nektek mondani, de aggódom, hogy mivel is kezdjem. Már 7 év eltelt, amióta a SISTAR debütált. Először is szeretnék köszönetet mondani mindenkinek aki végig támogatott és szeretett minket ez  alatt a hosszú idő alatt. Azt hiszem, boldogan befejezhettem volna a 7 évet veletek, amikor nehéz lett volna. És ez is motiváció volt mindannyiunk számára, hogy fejlődjünk. Nagyon szomorú, de a SISTAR úgy döntött, hogy neki kezd egy különálló útnak  az album befejezése után. Olyan nagy szeretetet kaptunk, SISTAR-ként, és mostantól kezdve azt szeretnénk, hogy ebből kicsit visszaadhassunk nektek. Megpróbálok majd többet beszélgetni a rajongókkal mostantól. Kérlek, támogassatok minket. Köszönöm. 
Hyorin :
A STAR1-oknak akik mindig szerették és támogatták a SISTAR-t.
Sziasztok, itt a SISTAR leader-e Hyorin, már 7 éve, hogy a SISTAR debütált. Az idő amit a SISTAR Hyorin-jaként töltöttem a SISTAR-al és a rajongóimmal, egy értékes idő volt, amit semmire sem cserélnék el. Olyan volt ,mint egy álom. Most mi, a SISTAR tagjai , a saját utunkat fogjuk járni , a második életünkben.  Szeretnék őszintén köszönetet mondani a rajongóinknak, hogy hagyták megtudni, mennyire boldogok és szerencsések voltunk, hogy énekelhettünk , színpadra léphettünk, szeretve voltunk és szeretünk másokat. Magunk mögött hagyjuk a nagy szomorúságot és támogatjuk egymás álmait, és minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy a legjobbak legyünk a saját területeinken.
A tagok és a STAR1, akiket szeretek, mindig a szívemben fognak maradni. A STAR1 értékes és mindig bőséges szeretetet és erőt adott nekem, még akkor is, ha hiányoztam. Teljes szívemből köszönöm. Szeretlek titeket…


Soyu:

Már 7 éve.  Azt hiszem a boldogabb időkben még boldogabb voltam, és a nehéz időkben is jobb volt, mert a tagok és a STAR1-ok mindig mellettem voltak. Amikor visszatekintek, szomorú vagyok és sajnálom amiért nem tudtam annyi időt eltölteni a rajongóinkkal. Nem számít milyen színpadon fogok állni mostantól, soha nem fogom elfelejteni ezt az érzést, a tagok és a fanok iránt. Szeretlek titeket, sajnálom, ls köszönöm.  Hagylak titeket hallgatni a jó zenét. Legyünk mind boldogok az utolsó pillanatig.

Rebeka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése