Mindenről, átlagosan - KÉrdekesség

2017. aug. 6.

Mindenről, átlagosan

Úgy gondolom lassan itt az ideje annak, hogy visszatérjek, vagyis… Come backeljek. De még mielőtt ez megtörténne szeretném kiírni magamból a gondolataimat. A mostani bejegyzésben szó lesz a közelgő nyereményjátékról, a sztrájk okáról. Egyenlőre még nem tudom milyen hosszúra fog nyúlni a bejegyzés, remélem nem lesz rétestészta.
Nos… Az első pont, amiről beszélni szeretnék azaz, hogy óriásira nőtte ki magát a blog. Talán túl nagyra is, túl rövid időn belül. Egy-két nap, hét alatt jön vagy száz új követő, lájkoló, aminek természetesen nagyon örülök, sőt! Boldoggá tesz, ha meglátom valahol a blog nevét, mert igen, néha találkozok vele. És ez nagyszerű érzés, helyettem, helyettünk reklámozátok a gyermekemet, a blogomat.
De akkor mért vannak bennem bennem kételyek?
A válasz egyszerű: Ahogy nő az blog látogatottsága, úgy nő bennem a megfélési kényszer. Úgy éreztem,  hogy muszáj mindennap hoznom valamit, legyen az bármi, de akkor is kell! Muszáj fejleszteni, muszáj újítani, muszáj írni, muszáj, muszáj és csak muszáj!
Már nem kedvtelésből írtam, hanem mert „muszáj” volt. Pedig tudom jól, hogy erre nem volt szükség. Sok-sok szabadidőmtől fosztottam meg saját magamat, feleslegesen. Több hónapnyi MV-től fosztottam meg magamat visszamenőleg, tanulni is „elfelejtettem”, sokszor, szinte mindig azon járt az agyam, hogy most mit kellene hoznom, több órát töltöttem azzal, hogy cikknek való anyagot keressek.
És ez így nem volt helyes. Majdnem kiégtem, üresnek éreztem magamat, mintha valami igazán fontosat vesztettem volna el.
Emiatt volt, illetve van az egy hónapos szünet, részben.
Remélem megértitek és nem haragszotok meg az önzőségem miatt.
A második téma amiről beszélni szeretnék a közelgő esemény, vagyis a nyereményjáték. Mindig is szerettem volna egy hasonló eseményt létrehozni, de csak most sikerült elég tőkéhez jutnom a blog által, hogy ki is fizessenek és meg is tudjam venni a kiválasztott ajándékokat. Az ajándékokat már kinéztem.
Két ajándéknakvalót fogok megrendelni, amiket valószínűleg szeptemberben fogok kisorsolni. Egyik se lesz egy „Hű-de-nagy” cucc. Még nem tudok koreai édességeket, sminkeket venni, rendelni, de ami késik nem múlik. Remélhetőleg megnő a forgalom, néha rákattint valaki egy-két reklámra, mert csak így jutunk bevételhez.
Az első számú ajándék egy eléggé mainstream bandához fog kapcsolódik, akiket vagy nagyon szeretünk vagy utálunk. Gondolom kitaláltátok melyik bandáról van szó. A második számú nyeremény bandától független lesz, vagyis nem fog sehogy, semmilyen formában sem kapcsolódni egyetlen egy bandához sem.
Ha nem túl önző dolog, gondoltam ha valaki a játékon kívül meg lehet majd rendelni az ajándékokat. Saját magának illetve valakinek ajándékba.
Remélem sokan fogtok játszani, s elég értékesnek fogjátok gondolni az ajándékokat.
A harmadik témánk pedig a sztrájk második oka. Nem tudom, hogy ki hogy van vele, de nekem igazán rosszul esik, amikor a gyermekemet kritizálják, hogy csak egy mostohának állítanak be, mintha nem is az én egyetlen gyermekem lenne a blog.
Sose loptam semmit, a blog javarészt, 80%-ban saját, a képek sajnos, nem sajnos nem sajátok, azokat tényleg a netről „loptuk” össze.
Emiatt is fájt, amikor lopással vádoltak meg. Engem, a blogot, a szerkesztőséget.
Személy szerint próbálok minél több információval szolgálni, hogy minél közelebb érezhessétek az idolokat. Próbálok hozzátok szólni, nem szeretnék száraz lenni, aki csak tényeket közöl. Nem tudom, hogy sikerült-e, de reménykedek benne.
Tehát… Minden saját agyszülemény, több angol cikkből összeollózott cikkek, vagy adatlapok, érdekességek.
Nem véletlen ez a jelmondatunk, illetve mottónk: Érdekességek, amiket máshol nem találsz meg.
Már csak egy kérdésem maradt: Van, aki végig olvasta? Ha igen, akkor hiányoznak neked a cikkek? A mindennapi frissek? Hiányzok egyáltalán? Te mit gondolsz úgy mindenről, átlagosan?

5 megjegyzés:

  1. Hiányoznak igen. Nagyon szeretem ezt a blogot. De persze nem várható el, hogy csak és kizárólag erre koncentráljatok. Én mindenesetre mindig szívesen olvasom, bármi is posztolásra kerül!

    VálaszTörlés
  2. Hiányzol! Persze, hogy hiányzik a blog, hiszen sok érdekes dolgot olvastam. Én szeméky szerint örülnék, ha visszatérnétek, de nem fogok megsértődni(és szetintem senki más sem), ha magadra is fordítasz időt! Ha a napi cikkezés ennyire nyomasztó érzéseket okoztak, akkor ne naponta hozz! Én annak örülnék, ha úgy hozznál cikket, hogy miközben írtad élvezted és nem a nyomást érezted, hogy nekünk meg kell felelned.
    Ami a lényeg: örülök, hogy meglépted a szünetet és nem egyből bezártad a blogot. Remélem újra rátalálsz az írás örömére. Nem kell minden nap a mi óhajunkat teljedítened, hiszen mi minden cikknek örülünk, akkor is ha pihensz a cikkek között ;)
    Köszönöm, hogy nem adtad fel!
    Dalma

    VálaszTörlés
  3. Hogyne hiányozna! Már több mint 6 éve vagyok kpopper, de az idei évben éreztem úgy először, hogy a magyar közösség egy működőképes kis életteret hozott létre és ez nagyrészt a blogos, a facebookos és instás oldal miatt éreztem így. Tényleg valami csodás érzés, hogy ha manapság kijön valamilyen hír szinte egyből megjelenik egy magyar oldalon is, és nem kell angol vagy más nyelven szenvedni vele. Persze időközben megtanultam angolul, meg azt is, hogy mire hogyan érdemes rákeresni. De azért egy hosszú nap után kényelmesebb a magyar platformokat végigpörgetni. Bár ez az új rajongókat mondjuk kicsit elrontotta, mert nekem még lényegében dolgoznom kellett érte, ha valamit meg akartam tudni. Most pedig szinte egymást érik a "Küldjetek már képeket!" vagy a "Valaki lefordítaná?". Amikre néha az tudnám visszaírni: "Hogy hallottal már a googleról?" Így nem egészen értem, hogy hogyan is jöhetett bármiféle negatív vagy utálkozó kritika...
    Vagyis de, értem: irigység, türelmetlenség, unalom. Sajnos ha valaki vállal egy ilyen feladatot az akaratlanul is magára vállalja, hogy jönnek majd azok akiknek semmi sem tetszik. Legyen szó suliról, munkáról baráti vagy rokoni közösségről vagy egy facebookos oldal patronálásáról. A mai napig élénken él bennem egy eset, amikor még én magam is adminkodtam és az oldalon, ahol dolgoztam játékot hirdettem. Tény és való hogy nem volt se szokványos se könnyű játék, de az egyik résztvevő csúnyán letámadott, hogy "Ez milyen Sz*r" és hogy Mennyire idióta vagy!". De ő csak egy ember volt, másik tíz pedig nagyon jól mulatott. Szóval minden 10 normális követőre jut 1, aki mindig mindenbe bele fog kötni. De üzenem neki: Akkor lehet a szerkesztők után csinálni!!!
    Remélem nem sikerültem túl hegyi-beszédesre, nem az a célom. :) Szóval: FIGHTING!!!

    VálaszTörlés
  4. Még csak nemrég csatlakoztam a kpop rajongókhoz,de már az első időben ráakadtam erre az oldalra. Nagyon szeretem azokat a cikkeket amiket írsz és írtok,számomra nagyon érdekesek. Mindig örömmel tölt el ha látom,hogy megjelent egy új cikk. Nagyon örülnék neki ha visszatérnétek! De kényszerből ne írj. Ennek az oldalnak/blognak köszönhetően sokkal közelebb kerültem a kpop témához,de nem csak ehhez hanem magához a koreai kultúrához is.Kérlek ne hagyjátok abba az írást,nagyon jók vagytok benne. Akinek esetleg meg nem tetszik az oldal,miért nem keres egy másikat,vagy csinálja utánatok, és hoz érdekesebb, "nem lopott" témákat?
    Egyszóval köszönöm a sok érdekes cikket az összes szerkesztőnek,neked,és köszönöm, hogy még nem hagytátok abba az írást!

    VálaszTörlés
  5. Hiányzol! Ettől a blogról nagyon sok mindent magtanultam. Nagyon sokat koszonhetek nektek!! KOSZONOM

    VálaszTörlés