10.000 oldalmegjelenítés + hónapvégi összefoglalás - KÉrdekesség

2016. ápr. 1.

10.000 oldalmegjelenítés + hónapvégi összefoglalás

Még tegnapelőtt átléptük a 10.000 oldalmegjelenítést, ami egy elég nagy szám, nem? Nem hittem volna, hogy ilyen hamar meglesz, hiszem alig három hónapja nyitottam meg a blogot. Nagyon szépen köszönök minden támogatást, megpróbálok aktívabb lenni, több profilt, adatlapot, cikket, top listát és miegyebet hozni.
Lassan itt az ideje egy tagfelvételnek is, nem sok szabadidőm van mostanság a próbaérettségi és a rendes érettségi miatt. Habár nem szeretek/tudok csapatban dolgozni... Nehéz ügy ~~
Hétvégén ki is fogom írni hivatalosan is a FaceBook oldalra! Viszont már most is jelentkeztek, több pozícióra is keresek emberkéket, további információk üzenetben (Ha érdekel, persze) ~~
Tehát a hónapvégi értékelés~~

Kezdjük a megdöbbentőbb ténnyel: Csak ebben a hónapban 4.647 oldalmegjelenítést számolt össze a blogger, vagyis 4.647 kattintás egy hónap alatt! Ez nem jelenti azt, hogy több, mint négy és fél ezer ember járt az oldalon. Minden megjelenített oldal után lesz plusz egy oldalmegjelenítés. Szóval, ha végig mész az EXO tagokon, akkor az már rögtön 13 kattintás. Nagyszerű nem? :D
Ebben a hónapban, vagyis márciusban a legnézettebb bejegyzésem "Jin és az óvszer" lett. Valahogy nem lep meg, valahogy sejtettem, hogy népszerű lesz, de nem hittem volna, hogy ennyire. 738 kattintás! Nem tudom, hogy hány embert jelent ez, hogy hány emberhez jutott el - bár valószínűleg elég sokhoz-, de remélem okultak belőle és nem gyártják majd tovább az ízléstelen poénjaikat. Mellesleg ezzel a számmal a legnézettebb bejegyzésem is. Kíváncsi vagyok, hogy a következő botrány is ilyen sikeres lesz-e
A hónapban sajnos csak 33 bejegyzést sikerült megírni, ez önhibám. Sokszor egyszerűen nem volt kedvem, hangulatom begépelni még egy profilt. Mindegyik ugyanarra a kaptafára készül, emiatt monotonnak érzem néha. Igyekszem majd több frisst hozni, keményen fogok dolgozni
Hogy ne legyen ilyen rövid nézzük meg a hónap és minden idők legnézettebb bejegyzések statisztikáit is ^^

Kezdjük a márciusival: 
Az ötödik helyen: HeeJun (KNK tag) áll, akire összesen 67-szer kattintottatok.  Nem a kedvenc KNK tagom, de valahogy megértem. Nagyon szimpatikus, egy pozitív aura lengi körül ^^
A negyedik helyen: Az EXO. Na ezen meglepődtem, nem hittem volna, hogy egy januári post ilyen népszerű lesz márciusban is o.O 68 kattintás nem kevés, sőt nagyon is sok egy ilyen istenháta mögötti blogon :D
A harmadik helyen: Topp Dogg 77 kattintással. Ez viszont nem meglepő. Nagyon sokat és sokáig dolgoztam a Topp Doggon, remélem ez az eredményen is meglátszik ^^ Több, mint egy hét alatt lettem kész nem, vagy az már van egy fél hónap is?
A második helyen: KNK 142 oldalmegjelenítéssel. A friss, újonc és jó nagydarab fiúk betörtek volna a köztudatba? Remélem igen ^^ Nagyon szimpatikusak, nagyon tehetségesek és nagyon magasak! Remélem lesznek olyan híresek néhány éven belül, mint a "nagyok" ^^
És az első helyen: Jin és az óvszer. Gondoltam, hogy sikeres lett - már a BTS miatt is-, de azt nem, hogy ennyire. Furcsa volt látni, hogy az ennyi emberhez elért. Maximum 400-500 megtekintésre számítottam, sose hittem volna, hogy lesz 700+ bejegyzésem...

Az elmúlt három hónap legjobbjai:
Az hatodik helyen: ASTRO. 138 kattintás és még csak idén debütált a banda. Sokan kíváncsiak rájuk, igaz? Meg is értem ^^ A debüt klipjük nagyon megfogott a... Színeivel! A látványvilág fogott meg először, majd MJ és a fejpántja, azóta bias és nem bántam meg. ˘^ˇ Visszatérve a fiúkra: Remélem sikeresek lesznek, még sok potenciát látok bennük. Figyelemmel fogom kísérni, ahogy szépen lassan felnőnek ^^
Az ötödik helyen: KNK. Szintén idén debütáltak és véleményemet már kifejtettem feljebb.
A negyedik helyen: 2015 TOP 10 legnézettebb bandái, december végén tettem közé. Emlékszem mennyit dolgoztam vele, egyenként végignéztem a bandákat és az MV-ket, beírogattam egy táblázatba megtekintések számát, átlagoltam és végül sorrendbe raktam Őket. De úgy tűnik megérte, 158 kattintás
A harmadik helyen: A 2015-ös év legjobbjai. Ez a lista a Ti szavazataitok nélkül nem jöhetett volna létre. Egy teljes hónapon keresztül gyűjtöttem a szavazatot. Szinte már kampányoltam hogy minél több ember kitölts. Nehezen, de sikerül 212 szavazatot összekaparni és az eredmények csodálatosak lettek! Borzasztóan jó érzés volt leírni az eredményeket! És nehogy elfelejtsem >< 167
A második helyen: BTS. Oly' mily meglepő~~ A BTS az egyik legnézettebb? Azta~~~ :D Szóval a BTS-re 376-an kattintottak. Elég népszerűek, ugye? Sejtettem, hogy népszerű lesz, sokáig vezetett is, de aztán jött..
Az első hely: Jin és az óvszer. Amiről már nem írok többet. Nem is tudom mit írhatnék még... Talán még annyit, hogy szomorú, hogy ilyesmik miatt akár tönkre is mehet egy tehetséges banda...

És még egyszer köszönöm mindenkinek, aki feltévedt a blogra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése