Megnyíltunk ^^ - KÉrdekesség

2015. dec. 24.

Megnyíltunk ^^

Ünnepélyesen bejelentem, hogy megnyílt a #KÉrdekességek blogja! ^o^

Nem szeretném a számat jártatni, nem is vagyok a szavak embere, de ez nélkületek nem jött volna létre. Nagyon hamar megszoktam unni a dolgokat, amibe belekezdek az általában egy-két hónap után félbehagyom, de a #KÉrdekességeket egy nap híján már négy teljes hónapja üzemeltettem. Több, mint 500 érdekességet posztoltam ki, 16 "Péntek Csillaga" bejegyzést írtam meg és a Teen Top egyszerűsíttet profiljáról nem is beszéltem még.
A blog megnyitása nem egyenlő azzal, hogy megszűnnek a posztok, talán kicsit ritkábban fognak jönni, de lesznek. Szeretném az összes "#KÉrdekesség" menüben lévő banda profilját megcsinálni, ami eddig elérhetőek azok sincsenek teljesen készen még. Felfogom sorolni az összes műsort, doramat felsorakoztatni, amikben feltűnik az adót banda bármely tagja is. Ezeken kívül még a jövőben tervezem a műsorok profilját megcsinálni például: Weekly Idol, Stromg Heart s a többi, s a többi.
Remélem velem maradtok addig is és

Köszönöm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése