Amikor a K-Pop és a Gyakori kérdések találkozik - KÉrdekesség

2018. márc. 24.

Amikor a K-Pop és a Gyakori kérdések találkozik

Bizonyára az olvasok nagy része találkozott már a gakorikerdesek.hu nevezetű oldallal, ahova tabuk nélkül, arc nélkül, de akár józan paraszti ész nélkül tehetünk fel kérdéseket, amelyekhez a jóravaló segítőkész vagy épp troll emberkék válaszolnak is.
Mióta olyan, de nagyon elterjedt a K-Pop egyre több k-pop-os kérdés lát világot eme oldalon, erre akkor jöttem rá, amikor nemrégiben böngésztem az oldalon és olyan kérdésekkel találtam szembe magamat, amin csak pislogni tudtam. Vagy épp megmosolyogtam különböző okok miatt, de leginkább egy ok miatt: Láttam, ahogy ajánlják a blogot ☺☺

Abszolúte kiveri a biztosítékot kérdések:


Ez már sesaeng szint.
Ez pedig jeles példája a koreabooságnak, ezzel vigyázzatok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése