J/J - KÉrdekesség

2017. jún. 14.

J/J

J/J
Írói álnév: J/J
Nemzetiség: magyar, román
Becenevek: Lau, vámpír
Foglalkozás: Tanuló
Születési év: 2003
Magasság: 57,5
Vércsoport: ~
Horoszkóp: Rák
Kínai Horoszkóp: Kecske 

#Kérdekesség
  • Nem emlékszem mi volt az első k-pop szám amit hallottam, de úgy gondolom, hogy a következők lehettek: Vixx - Error, BTS- Boy In Luv, Big Bang - Sober, Hyuna - Red
  • Elmondhatatlanul lusta vagyok amihez párosul a rendetlenség
  • A szüleim szerint gyászolok, mert általában feketék a ruháim
  • Nagyon kényes vagyok a bőrömre, mert hamar leégek, valamint lebarnulni sem szeretek ezért nagyon fehér a bőröm ami mellé kapcsolódik az állandóan jég hideg kezem -> ezért szoktak vámpírnak hívni
  • Nagyon szeretek olvasni, bár mostanában nincs időm rá 
  • Imádom a csokit és mindenféle csokis dolgot
  • Az ultimated biasom Suga, sok mindenben hasonlítunk, bár eleinte nem ezért tettszett meg ő, csak később jöttem rá a hasonlóságokra
  • Nehéz természetem van, de próbálok kedves lenni
  • Imádom a történelmet, kedvenc időszakom az tizenhetedik és tizennyolcadik század
  • Nem szeretem, hogy az embereknek mára ennyire fontosak lettek a külsőségek
  • Négy éve ismertem meg a k-popot de nem igazán foglalkoztam vele, csak hallgattam. Az egész k-pop világba a BTS Boy in Luv-ja húzott be ezért is ők a kedvenc bandám, valamint 1-2 éve foglalkozok napi szinten a k-poppal
  • Kedvenc zene stílusaim a k-pop és a rock 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése